English

محمدعلی اسفنانی درخواست کرد

قابلیت استعلام از فروشگاه های اینترنتی توسط وزارت ارتباطات مهیا شود

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت به دلیل گران فروشی و تخلفات فروشگاه های اینترنتی انتظار می رود وزارت ارتباطات قابلیت استعلام از فروشگاه های اینترنتی را فراهم کند.

قابلیت استعلام از فروشگاه های اینترنتی  توسط وزارت ارتباطات مهیا شود

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از  اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، محمدعلی اسفنانی افزود : از نظر قانون، در فروشگاه‌های اینترنتی موضوع گران فروشی و تقلب بیشترین تخلفاتی است که رخ می‌دهد و بیشترین شکایت‌ها نیز در این دو بخش به ویژه تقلب است یعنی فروشگاه اینترنتی یک کالا با مشخصاتی به جز آنچه در سایت آورده است، به فروش می‌رساند یا کیفیت آن متفاوت است.

وی گفت: هر زمان شکایتی از سایت‌های اینترنتی که فروش کالا را بر عهده دارند، به سازمان تعزیرات حکومتی برسد، رسیدگی می‌شود و پس از صدور حکم، آن را اجرا می‌کنیم.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه بررسی و رسیدگی به تخلفات فروشگاه‌های اینترنتی به دلیل نداشتن مکان ثابت دشواری‌های خود را دارد، تصریح کرد: مردم در خرید کالا از فروشگاه‌های اینترنتی دقت کافی داشته باشند و حتما از فروشگاه‌های معتبر خرید کنند که قابل دسترسی باشد .

وی افزود: ماهیت فضای مجازی به گونه‌ای است که می‌تواند در فاصله زمانی بسیار محدودی گستردگی زیادی پیدا کند و تعداد افراد مراجعه کننده به آن را نیز نادرست اعلام می‌کنند و این موضوع کار پیگیری و رصد سخت می‌شود و به همین جهت مردم بلافاصله با مشاهده چنین مسائلی، اعلام کنند.

اسفنانی ضمن تاکید مجدد بر مراجعه مردم به فروشگاه‌های معتبر عنوان کرد: البته از وزارت ارتباطات هم توقع می‌رود که اقداماتی در این زمینه انجام دهند تا قابلیت استعلام از فروشگاه‌ها وجود داشته باشد. وقتی اعلام شود فروشگاهی در قالب فروش اینترنتی تخلفی کرده باشد، تعزیرات ورود می‌کند و حتی اگر لازم باشد از پلیس فتا نیز کمک می‌گیریم تا نسبت به برخورد با عوامل تخلف در فروشگاه‌های اینترنتی اقدام کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه