English

دیدار سردار رحیمی با شهردار تهران

رییس پلیس پایتخت در دیدار با پیروز حناچی شهردار جدید تهران در باغ نگارستان با اشاره به فعالیت های و خدمات پلیس و شهرداری برای شهروندان گفت : با هم افزایی و همکاری می‌توان آسیب‌های اجتماعی را ریشه یابی و کاهش داد.

دیدار سردار رحیمی با شهردار تهران

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی در دیدار با پیروز حناچی شهردار تهران در باغ نگارستان با اشاره به خدمات پلیس و شهرداری برای شهروندان، گفت: با هم افزایی و همکاری می‌توان آسیب‌های اجتماعی را ریشه یابی و کاهش داد.

وی با بیان اینکه شهرداری و پلیس نهادهایی هستند که بیشترین مسئولیت در اداره شهر و امور آن را دارند، گفت: همه ما می دانیم که بسیاری از مأموریت‌های پلیس و شهرداری، نزدیک است و همکاری و هم افزایی بین پلیس و شهرداری می تواند بسیاری از مشکلات اجتماعی و انتظامی را حل کند.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه حل مشکلات ترافیکی نیازمند همکاری و هم افزایی همه نهادهای مرتبط خصوصا، شهرداری و پلیس است، تصریح کرد: با وجود حجم بالای خودروها در معابر شهری بدون همفکری این دو نهاد، تسهیلات و نظم ترافیکی امکان پذیر نیست و هر تصمیمی در این حوزه باید در کمیسیون‌ها و شوراهای مربوطه اتخاذ شود.

وی با اشاره به سطح آسیب‌های اجتماعی و تاثیر آن بر مدیریت شهری، تصریح کرد: یکی از مسائل مهم در مدیریت شهری، موضوع آسیب های اجتماعی است و همه می دانیم که این موضوع تک علتی نیست بلکه در ریشه یابی یک آسیب، به چندین علت می رسیم. بنابراین موضوعی با این پیچیدگی، نیازمند نشست های تخصصی و مشترک سازمان های دخیل از جمله پلیس و شهرداری است و نباید اجازه دهیم برخی از آسیب‌ها به بحران تبدیل شوند و لازم است با اقدامات عملیاتی و جهادی موضوعات را حل و فصل کنیم.

دکتر حناچی نیز به اهمیت وجود امنیت در جامعه و تلاش پلیس برای برقراری این نظم و امنیت اشاره کرد و از زحمات شبانه روزی مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قدردانی کرد.

در پایان این دیدار، رئیس پلیس پایتخت با اهدا لوح تقدیر به شهردار تهران، انتصاب وی را در سمت خطیر مدیریت شهری کلانشهر تهران، تبریک گفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه