English

سردار رحیمی:

دلالان ارز و سکه پس از ۳۰ سال جمع آوری شدند/سرقت خرد افزایش پیدا کرده است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از جمع آوری دلالان ارز و سکه پس از ۳۰ سال خبر داد.

دلالان ارز و سکه پس از ۳۰ سال جمع آوری شدند/سرقت خرد افزایش پیدا کرده است

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی ضمن بازدید از اجرای طرح رعد ۱۹ در پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: تعداد سارقین دستگیر شده در این طرح ۶۳۱ نفر بودند و ۷ هزار و ۷۲۰ مال سرقتی کشف شد و در مجموع ۲۳۱ دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: این طرح اجرای ۲۵۴ حکم قضایی را اجرا کردیم و ۱۰۶۹ فقره پرونده کلانتری ها کشف شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: ۳۵ باند سارق متلاشی شد و ارزش اموال مکشوفه ۷ میلیارد و ۶۰۲ میلیون تومان است و ۳۳۴ نفر از سارقین سابقه دار هستند و ۳۰۷ نفر برای بار اول دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: واقعیت این است سرقت خُرد افزایش پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اتمام کار دلالان ارز و سکه خیابانی خبر داد و افرود: پس از ۳۰ سال موفق شدیم دلالان خیابانی را از میان برداریم و وقتی حساب های آنها را بررسی کردیم و ارقام نجومی در حساب بانکی آنها بود.

سردار رحیمی به شناسایی ۴۰۰ دلال ارز و سکه اشاره کرد و افزود: ۹۰ نفر از دلالان را دستگیر کردیم و ۶۰ صرافی غیر مجاز هم شناسایی شد و ما از صرافی های مجاز حمایت می کنیم.

وی تصریح کرد: شناسایی دلالان ارز در خیابان ادامه دارد و از مردم می خواهیم ارز مورد نیاز خود را از بانک های عامل و صرافی های مجاز تهیه کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مورد پیامک های ورود به طرح ترافیک مبنی بر جریمه عوارض طرح ترافیک گفت: باورم بر این است نباید دو بار جریمه شوند و ما اعمال قانون می کنیم و گویا شورای شهر مصوبه ای در این رابطه داشته است.

سردار رحیمی در خصوص حذف طرح زوج و فرد بیان کرد: من هم از رسانه ها شنیدم و به نظرم با قانون مغایرت دارد و اصلی ترین دستگاه که ترافیک را کنترل می کنند پلیس است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی