English

پزشکیان:

مدرس در برابر بی عدالتی فریاد می زد/عدالت باید برای همه اجرا شود

نایب رییس مجلس با بیان اینکه شهید مدرس در برابر بی عدالتی فریاد می زد، گفت: عدالت باید برای همه ادیان و اقوام اجرا شود.

مدرس در برابر بی عدالتی فریاد می زد/عدالت باید برای همه اجرا شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، مسعود پزشکیان به مناسبت سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس و روز مجلس در مراسم بازدید شهردار تهران از خانه موزه شهید مدرس، اظهار کرد: مدرس از ما عدالت می خواست و دین هم از ما همین را می خواهد.

وی تاکید کرد: مدرس اگر بی عدالتی می دید فریاد می زد و رفتار ما با عدالت فاصله زیادی دارد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی افزود: یاد مدرس این را به ما یاداور می شود که در برابر بی عدالتی فریاد بزنیم و مدرس برای حق فریاد می زد.

پزشکیان ادامه داد: ما راه را کج می رویم و از شجاعت مدرس سخن می گوییم و باید به خودمان شخصیت مدرس را یاداور شویم و نه به دیگران و چرا باید پس از ۴۰ سال دور مجلس حضور بکشیم و با ۱۰ لایه مردم به ما برسند.بازدید از خانه موزه شهید مدرس

وی تاکید کرد: بر اساس عدالت عمل کنیم پناهگاه می شدیم برای مردم نه آنکه مردم مهاجرت کنند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با قرائت آیه ای از قرآن، خاطر نشان کرد: عدالت یهودی، مسیحی، مسلمان و کافر نمی شناسد و ما در قبال وضعیتی که بر ما ایجاد شده مقصریم و مشکلات جامعه هست و باید پرسید چه کسانی در جامعه بودند و ما باید در کشور عدالت را رعایت می کردیم که نکردیم و باید عدالت را برای ادیان و اقوام اجرا می کردیم.

پزشکیان افزود: باید واقعیت را بپذیریم و نه آنکه کسانیکه با ما هستند حق دارند و کسانیکه با ما نیستند هیچ حقی ندارند و در حال حاضر رهبر و پیشوایی داریم که به عدالت عمل می کند و ما به عدالت عمل نمی کنیم.

وی در بخشی از سخنانش یادآور شد: امام زمان عجل الله خواهد آمد و ما اگر عدالت را برقرار نکنیم بزرگداشت شهید مدرس برگزار کردن بی فایده خواهد بود و باید راه شهیدان را با اجرای عدالت طی کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی