English

هشدار پلیس به طرفداران پرسپولیس و تراکتورسازی؛

هواداران پرسپولیس و تراکتورسازی از طرح شعارهای تفرقه‌آمیز خودداری کنند

رییس پلیس پایتخت از هواداران دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی خواست که از طرح شعارهای تفرقه‌آمیز خودداری کنند.

هواداران پرسپولیس و تراکتورسازی از طرح شعارهای تفرقه‌آمیز خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی در آستانه بازی دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی عنوان کرد: هواداران دو تیم از طرح هرگونه شعار تفرقه برانگیز پرهیز کنند و تنها به تشویق تیم خود بپردازند.

وی ابراز داشت: امروز نیز همچون دیگر دیدارهای ورزشی، پلیس به تناسب تعداد تماشاگران در ورزشگاه و معابر اطراف آن حضور دارد و نسبت به تامین امنیت این دیدار اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه یگان‌های مختلف پلیس اعم از یگان ویژه، پلیس راهور، پلیس پیشگیری و ... در جریان بازی امروز در حال آماده‌باش هستند، اظهارکرد: آماده باش ماموران از ساعاتی قبل آغاز شده است و تا پایان دیدار و تخلیه ورزشگاه و معابر از تماشاگران ادامه دارد.

رییس پلیس پایتخت از هواداران دو تیم خواست که به احترام میلاد پیامبر مهربانی‌ها و هفته وحدت از طرح هرگونه شعار تفرقه برانگیز پرهیز کنند و تنها به تشویق تیم خود بپردازند.

رحیمی در پایان گفت: طبیعی است افرادی که اخلاق حرفه‌ای را رعایت نکنند و بدون در نظر گرفتن این روزهای مبارک و با رفتاری غیر مسئولانه اقدام به شعارهای تفرقه برانگیز و اقدامات خلاف قانون شده و موجب تحریک هواداران تیم حریف شوند برابر قانون مورد برخورد قرار خواهند گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه