English

سازمان سنجش آموزش کشور منتشر کرد؛

کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ در پاره ای از مواد امتحانی اصلاح شد

اصلاحیه مجموعه ها و مواد امتحانی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398 توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ در پاره ای از مواد امتحانی اصلاح شد

به گزارش خبرگزاری موج، پیرو انتشار اطلاعیه 15 مهرماه 97 درباره جداول رشته‌های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸، تغییراتی در مفاد جداول برخی از رشته‌های امتحانی صورت گرفت.

جداول نهایی به صورت کامل در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون (دفترچه شماره ۱) درج خواهد شد.

اصلاحات مجموعه ها و مواد امتحانی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398 در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

بر اساس این اصلاحیه در مجموعه امتحانی 1106 علوم ورزشی رشته «روانشناسی ورزشی بدون گرایش» به عنوان رشته ردیف ششم این مجموعه امتحانی اضافه شد.

آموزش زبان ژاپنی در مجموعه امتحانی 1128 به مجموعه های امتحانی گروه آزمایشی «علوم انسانی» همانند سال قبل اضافه شد. آزمون این کد رشته امتحانی منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد.

عناوین دروس امتحانی و ضرایب دروس در دفترچه ذکر شده است.

در مجموعه امتحانی 1131 مطالعات جهان، برای رشته گرایش «مطالعات جهان گرایش مطالعات جنوب آفریقا» درس شماره 15 با عنوان «تاریخ و فرهنگ جنوب آفریقا» به زبان انگلیسی اضافه شد. پذیرش در این رشته به صورت خاص با شرایط تسلط کامل به زبان و همراه با مصاحبه (به زبان تخصصی رشته) خواهد بود.

در مجموعه امتحانی 1156 آماد، در قسمت توضیحات پذیرش دانشجو، دانشگاه علوم انتظامی امین نیز به عنوان پذیرنده اضافه شد. پذیرش دانشجو در این رشته، فقط برای دانشگاه جامع امام حسین (ع)، دانشگاه شهید ستاری و دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر و دانشگاه علوم انتظامی امین فقط از میان برادران انجام خواهد شد.

در مجموعه امتحانی 1208 ریاضی تغییراتی در ضرایب برخی دروس امتحانی اعمال شد.

به این ترتیب در رشته گرایش «ریاضی کاربردی گرایش رمز و کد» ضریب درس ۳، در رشته گرایش «ریاضی کاربردی گرایش ریاضیات زیستی» ضریب دروس 5 و ۶، در رشته «آموزش ریاضی» ضریب دروس ۲، 3 و ۴، در رشته گرایش «محاسبات نرم گرایش ساختارهای جبر منطقی» ضریب دروس 2 و ۳، در رشته «بیوانفورماتیک» ضریب دروس 5 و 6 اصلاح شدند.

در مجموعه امتحانی 1218 مجموعه تاریخ و فلسفه علم در قسمت عناوین دروس امتحانی، «زبان تخصصی (انگلیسی) به «زبان عمومی و تخصصی (انگلیسی)» تغییر یافت.

در مجموعه امتحانی 1207 آمار در قسمت عناوین دروس امتحانی، «ریاضی عمومی» به «ریاضی عمومی (۱ و ۲) و «احتمال» به «احتمال (۱ و ۲)، «آمار ریاضی» به آمار ریاضی (۱ و ۲)، «نمونه گیری» به نمونه گیری (۱ و ۲) تغییر یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی