English

محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده ها اعلام شد

ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ های ترافیکی ویژه تعطیلات آخر هفته جاده ها اعلام شد.

محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده ها اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ های ترافیکی ویژه تعطیلات آخر هفته را اعلام کرد.

که براین اساس محدودیت‌ های ترافیکی تا روز دوشنبه 5 آذرماه در محورهای مواصلاتی کشور اعمال می شود، عبارتند از:

تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه الی ساعت 6 روز دوشنبه از محورهای چالوس,هراز,فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع می باشد بجز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی که ترددشان برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محور کرج-چالوس

الف-تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس ممنوع می باشد.

ب- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

پ- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 روز یکشنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

محور هراز

الف-تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع می باشد.

ب-تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه و همچنین از ساعت 6 الی 24 روزهای پنجشنبه و جمعه و از ساعت 12 الی 24 روز شنبه و از ساعت 6 الی 24 روز یکشنبه و همچنین از ساعت 6 الی ساعت 12 ظهر روز دوشنبه از محور هراز ممنوع می باشد.

پ-تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16 الی 24 همان روز  با اعلام مامورین مسقر در محل ، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) تردد انواع وسایل نقلیه بصورت یکطرفه خواهد بود.

ج-تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز یکشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16 الی 24 همان روز  با اعلام مامورین مسقر در محل , از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) تردد انواع وسایل نقلیه بصورت یکطرفه خواهد بود.

محور تهران-فیروزکوه -قائم شهر و بالعکس

تردد کلیه تریلی ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی 24 روز یکشنبه در محور فوق ممنوع می باشد.

محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس

تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز پنجشنبه‌و  همچنین از ساعت 6 الی ساعت 24 روز یکشنبه در محور فوق ممنوع می باشد.

محور آستارا -اردبیل و بالعکس

تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز پنجشنبه و همچنین از ساعت 6 الی ساعت 24 روز یکشنبه در محور فوق ممنوع می باشد.

باند رفت محور سلفچگان -قم (به سمت قم)

تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 16 الی 24 روز یکشنبه در محور فوق ممنوع بوده و مسیر جایگزین اتوبان ساوه به سمت تهران می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه