English

کیفیت هوای تهران ۲۹ آبان ناسالم است

وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص میانگین ۱۲۰ همچنان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

کیفیت هوای تهران 29 آبان ناسالم است

به گزارش خبرگزاری موج، حسین شهبازی مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۱۰۸ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت، همچنین کیفیت هوای تهران هم اکنون نیز با شاخص میانگین ۱۲۰ همچنان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

وی با بیان اینکه بر اساس نتایج حاصل از پیش‌بینی وضعیت هواشناسی در ایستگاه مهرآباد، شرایط جوی نسبتا آرام طی امروز (۲۹ آبان) همچنان تداوم خواهد داشت، اظهار کرد: تنها برای برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی امروز (۲۹ آبان) در شرایط نامطلوب برای گروه‌های حساس خواهد بود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه این وضعیت کماکان تا فردا (۳۰ آبان) برقرار خواهد بود، افزود: به تدریج طی فردا بر میزان ناپایداری جوی افزوده خواهد شد و برای برخی ساعات بعدازظهر وزش باد نسبتا شدید به بزرگی بین ۵ تا ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی - جنوب‌غربی پیش‌بینی می‌شود.

شهبازی در پایان با بیان اینکه وزش باد بهبود نسبی کیفیت هوا در تهران را به دنبال خواهد داشت، گفت: همچنین تا روز آینده دمای هوا در پایتخت روند افزایشی خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی