English

شریعتمداری:

تبدیل خدمات اجتماعی دولت محور به خدمات اجتماعی مردم محور

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تلاش می کنیم خدمات اجتماعی دولت محور را به خدمات اجتماعی مردم محور تبدیل کنیم.

تبدیل خدمات اجتماعی دولت محور به خدمات اجتماعی مردم محور

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، محمد شریعتمداری در مراسم تکریم و معارفه خود در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد، گفت: تشکر می کنم از تشکل های کارگری کشور که بار تنظیم روابط سه گانه کار را بر عهده دارند.

وی افزود: همچنین در امر سه جانبه گرایی از تشکل های کارفرمایی تشکر می کنم که درکنار دولت بودند و سابقه شرکای اجتماعی ما بیش از دولت هاست و روحیه تعاونگری دیرینه تر از همه تشکل ها و دستگاه های دولتی است و فعالیت و حضور آنها را گرامی می دارم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخشی از سخنانش اظهار کرد: باید تقدیر کنم از تلاش برادرم آقای ربیعی و دوره دوستی دیرینه ای که با او دارم و سراسر تلاش او در مجموعه های مختلف کشور مشاهده می شود.

شریعتمداری اظهار کرد: تلاش می کنیم خدمات اجتماعی دولت محور را به خدمات اجتماعی مردم محور تبدیل کنیم.

وی به مطالبات دولت به صندوق ها اشاره کرد و گفت: مجموع مطالبات ۵۰ هزار میلیارد تومان مجموع مطالبات دولت به سازمان تامین اجتماعی که تا کنون ۲۳ هزار میلیارد آن تهاتر شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخشی از سخنانش عنوان کرد: هم اکنون برخی از صندوق های ما هر روز در حال زیان دهی هستند و این زیان ها از جیب بیمه شدگان پرداخت می شود و آیا مدیران این صندوق ها، اختیار واگذاری دارند؟

شریعتمداری تصریح کرد: اگر برای صندوق ها اقدام عاجل نداشته باشیم و با بحران ورشکستگی صندوق ها مواجه می شویم و این یعنی توزیع فقر در جامعه و باید برای حل مشکل نیاز به مساعدت دولت دارم و حاضرم در این رابطه به دولت التماس کنم.

وی همچنین اظهار کرد: تکریم بازنشستگان و کارکنان دولت یعنی تزریق نشاط در جامعه و تکریم کارگران و کارفرمایان هم با تکریم بازنشستگان اتفاق می افتد و به آینده خود امیدوار خواهند شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: امید در کار موجب می شود که کار همراه با عشق باشد و عنصر اصلی این مهم رضایتمندی است و مهارت ها در این سیستم رشد می کند و محصول کیفی تولید می شود.

شریعتمداری یادآور شد: سرمایه های اجتماعی در سالهای اخیر در کشور بسیار آسیب دیده است و باید توجه کرد احساس امنیت بیش از امنیت آرامش بخش است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی