English

خدمات اتوبوسرانی برای بازی برگشت پرسپولیس و کاشیما

به مناسبت برگزاری بازی برگشت پرسپولیس و کاشیما، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اطلاعیه‌ای صادر کرد.

خدمات اتوبوسرانی برای بازی برگشت پرسپولیس و کاشیما

به گزارش خبرگزاری موج، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به مناسبت برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌ های پرسپولیس و کاشیما اطلاعیه‌ای را صادر کرده است.

در این اطلاعیه آمده است:

«به مناسبت برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس ایران و کاشیمای ژاپن که شنبه ۱۹ آبان در ورزشگاه بزرگ آزادی انجام خواهد شد، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، جهت رفاه حال تماشاگران با اختصاص اتوبوس‌های مورد نیاز و تعدادی مینی‌بوس، از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه متروی مربوطه، ایاب و ذهاب تماشاگران را تسهیل خواهد کرد.

تماشاگران می‌توانند با استفاده از ناوگان خطوط سامانه‌های تندرو مستقر در پایانه آزادی به میادین انقلاب اسلامی، امام حسین (ع)، تهرانپارس، خراسان، پایانه خاوران، فلکه صادقیه، پونک و دانشگاه علوم تحقیقات و همچنین در ادامه مسیر با بهره‌گیری از ایستگاه متروی میدان آزادی به سایر نقاط اصلی سطح شهر بروند.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، این شرکت درخواست می‌کند از آنجایی که بهترین اتوبوس‌های موجود برای تماشاگران در نظر گرفته شده است، با استفاده بهینه و دقت در نگهداری اتوبوس‌های اعزامی جهت ارائه خدمات بهتر این مرکز را یاری کنند.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی