English

۶ آبان؛

روز ملی بیمه سلامت با حضور اسحاق جهانگیری برگزار می شود

آیین نکوداشت روز ملی بیمه سلامت با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر بهداشت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران کل بیمه سلامت استانی و مدیران ستادی در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.

روز ملی بیمه سلامت با حضور اسحاق جهانگیری برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمد هاشمی دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت هفته بیمه سلامت با اشاره به برگزاری هفته بیمه سلامت و معرفی خدمات این سازمان به بیمه شدگان، گفت: سازمان بیمه سلامت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازمان‌های بیمه‌گر درمانی کشور در سال‌های گذشته با هدف خدمت رسانی به اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه توانسته است خدمات شایسته‌ای را به هموطنان ارائه دهد.

 وی افزود: در راستای معرفی خدمات و فعالیت‌های این سازمان و بزرگداشت هفته بیمه سلامت، صبح یکشنبه، ۶ آبان آیین نکوداشت روز ملی بیمه سلامت با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر بهداشت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران کل بیمه سلامت استانی و مدیران ستادی در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت هفته بیمه سلامت بیان کرد: از محورهای این مراسم می‌توان به موضوع الکترونیکی کردن خدمات و هوشمندسازی خدمات بیمه سلامت، پوشش همگانی بیمه و حفاظت مالی از بیمه شدگان را ذکر کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، هاشمی در پایان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با افزایش مشارکت‌ها در حوزه سلامت، خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی را با هدف یکسان سازی و عدالت اجتماعی در جامعه به بیمه شدگان ارائه دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی