English

تجمع مینی بوس داران و اعتراض به عوارض شهری ۱۲ میلیونی

مینی بوس داران در اعتراض به عوارض چند میلیون تا بیش از ۱۰ میلیون خودروی خود مقابل شورای شهر تجمع کردند.

تجمع مینی بوس داران و اعتراض به عوارض شهری ۱۲ میلیونی

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، جمعی از مینی بوس داران تهران در اعتراض به طرح ترافیک و عوارض بالای شهرداری که به آنها تعلق گرفت مقابل ساختمان شورای شهر تجمع کردند.

گفتگو برخی از آنها نشان می دهد تا اختلاف بین شورای شهر و طرح ترافیک شهرداری موجب شد تا زمان ورود آنها به طرح ترافیک مشخص شود.

این رانندگان باید برای ماشین های عمومی که برای دولت کار می کنند مانند خودروهای شخصی عوارض پرداخت کنند. با احتساب میزان عوارض تا پایان سال در ۶ ماه عوارض این مینی بوس ها بیش از ۱۲ میلیون می شود.

این رانندگان می گویند که خودروی آنها عمومی است و عوارض به آن ها تعلق نمی گیرد و مشکل آنها طرح ترافیک است که بیش از ۲ میلیون هزینه طرح ترافیک را برای ما محاسبه کردند.

حدود ۳۰۰ مینی بوس سرویس ادارات شهر تهران در محدوده طرح ترافیک را انجام می دهند.

یکی از رانندگان مینی بوس ضمن توضیح مشکل پیش آمده به خبرنگار خبرگزاری موج، گفت: مینی بوس من مدل ۷۵ بود و گفتن باید تعویض شود و هر ماه ۲.۵ میلیون قسط پرداخت می کنم و اگر قسط و بدهی دولت را ندهم آبروی من می رود و حقوق من را دولت می دهد چطور عوارض را پرداخت کنم؟نود و پنجمین جلسه شورای شهر تهران

نمونه پیامک های سامانه طرح ترافیک

شهرداری تهران (سامانه تهران من) :

مالک محترم خودروی پلاک --ع--- - ایران55 ، پیرو پیامک دریافتی مبنی بر ورود  شما به محدوده طرح ترافیک و زوج یا فرد به اطلاع می رساند این پیامک، صرفاً جنبه اطلاعی داشته تا چنانچه اشتباهی رخ داده اعلام و رسیدگی گردد و تا کنون جریمه ای برای شما ثبت نگردیده است.

طرح ترافیک :

مالک محترم خودرو به شماره پلاک 17ع--- - ایران55 بدهی شما بابت تردد غیرمجاز به محدوده طرح ترافیک به 22752000 ریال رسیده است. برای پرداخت بدهی، حداکثر تا ده روز آینده به my.tehran.ir مراجعه کنید. در صورت عدم پرداخت، مشخصات خودرو برای توقیف و اعمال قانون به پلیس راهور ارسال خواهد شد.

خبرگزاری موج هیچ کدام از صحبت های رانندگان مینی بوس را نه تایید و نه رد می کند و برای پیگیری این موضوع آمادگی گفتگو با مسوولان مرتبط با این موضوع را اعلام می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی