English

حسین زندی در پاسخ به موج خبر داد:

شکایت از شهرداری برای باربرگ به دیوان عدالت

رئیس اتحادیه حمل و نقل کالای شهری تهران با بیان اینکه از آیین نامه شهرداری به دیوان عدالت شکایت می کنیم، گفت: برای صدور کالا برگ از آیین نامه شهرداری به دیوان عدالت اداری شکایت می کنیم.

شکایت از شهرداری برای باربرگ به دیوان عدالت

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، حسین زندی در نشست  خبری ضمن نقد عملکرد شهرداری تهران پیرامون ایجاد اختلال در نظم صنفی اتحادیه و راه اندازی کالا برگ در اتحادیه حمل و نقل درون شهری، بیان کرد: رانندگان از آسیب پذیرترین اقشار صنفی هستند و مدام در معرض آسیب هستند.

وی ادامه داد: ۸۰ درصد حمل و نقل کالا توسط کامیون ها انجام می شود و ۲۰ درصد توسط سیستم حمل و نقل هوایی و ریلی صورت می گیرد.

وی در بخشی از سخنانش از اعمال نفوذ شهرداری تهران برای شارژ کارت سوخت کامیونها خبر داد و گفت: اعضای اتحادیه حمل و نقل که از طریق اتاق اصناف کارت سوخت خود را شارژ کردند ۲۱۰ لیتر گازوئیل در سهمیه دریافت کردند و شهرداری شارژ را با ۱۴۰۰ لیتر انجام داد.

رئیس اتحادیه حمل و نقل کالای شهری تهران با طرح این موضوع که شهرداری تهران کامیونداران را موظف به اخذ باربرگ (بارنامه) کرده است، گفت: این الزام با اعمال قانون و جریمه از ابتدای آبان همراه است.

زندی در پاسخ به موج که از پیگیری قانونی در رابطه با آیین نامه شهرداری سوال کرد، اظهار داشت: از شهرداری به دیوان عدالت شکایت می کنیم و این شکایت هم اکنون از طریق اتاق اصناف تهران در حال پیگیری است.

در حال تکمیل...

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه