English

برنامه های یگان ویژه ناجا برای اربعین اعلام شد

فرمانده یگان ویژه ناجا در بازدید از شهرستان دهلران واقع در استان ایلام از برنامه های یگان ویژه ناجا در مرز مهران و مراسم اربعین جزییاتی مطرح کرد.

برنامه های یگان ویژه ناجا برای اربعین اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسن کرمی، فرمانده یگان ویژه ناجا، پیش از ظهر امروز در بازدید از مرزهای شهرستان دهلران گفت: یگان ویژه پاسداران به مانند اربعین سال‌های گذشته با استقرار در مرز مهران به وظایف عملیاتی خود عمل کرده و محیطی امن و به دور از هرگونه تنش در ابعاد مختلف امنیتی و انتظامی برای زائران اربعین امسال فراهم می‌کند.

فرمانده یگان ویژه ناجا گفت: استقرار 6 لایه حفاظتی و امنیتی برای برقراری امنیت زائران و پوشش پل زائر در مهران به طول 11 کیلومتر زیرپوشش عملیاتی یگان ویژه ناجا بوده که در این لایحه‌های پیش بینی شده و 11 کیلومتر پل زائر علاوه بر استفاده از تجهیزات رور عوامل آموزش دیده نیز مستقر و خدمات دهی به زائران را انجام می‌دهند.

وی هدف از بازدید شهرستان دهلران را برآورد توانایی عملیاتی در موقع اضطرار دانست و گفت: در  راستای حفظ نظم، امنیت و خدمات رسانی مطلوب به زائران کلیه پیش بینی‌ها قبل و حین و بعد انجام و شهرستان دهلران برای موقعیت اضطرا بهترین نقطه خدمات دهی است.

کرمی به ارائه خدمات و اجر آن برای خدمت دهندگان اشاره و گفت: میزبانی و خدمت رسانی به زوار کمتر از پابوسی و زیارت آن امام معصوم نیست.

فرمانده یگان ویژه ناجا تصریح کرد: امنیت مرزها نوید دهنده برگزاری مراسم معنوی و عبادی برای زائران اربعین را فراهم نموده است و در این راستا دغدغه‌ای وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه