English

در اختتامیه آسیاپاسفیک عنوان شد:

طب نظامی در خدمت صلح بشری

چهارمین کنگره طب نظامی آسیا پاسفیک با حضور مقامات و نمایندگان پزشکی و نظامی ۳۰ کشور برگزار شد.

طب نظامی در خدمت صلح بشری

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، اختتامیه چهارمین کنگره آسیا پاسفیک صبح امروز در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم علیرضا خوشدل دبیر علمی کنگره عنوان کرد: در روز آخر طب نظامی آسیاپاسفیک هستیم و پیشرفت های پزشکی طب نظامی را متحول کرده است.

وی ادامه داد: پنجره های جدیدی به سوی درمان بهتر درمان گشوده شد و استفاده از هوش مصنوعی در درمان و سایر پیشرفت ها امیدهای بیشتری را به روی بشر گشود و می توانند در حوزه بهداشت عمومی و طب نظامی چشم انداز روشنی را ترسیم کند.

دبیر علمی چهارمین کنگره طب نظامی آسیا پاسفیک در بخشی از سخنانش تصریح کرد: اولویت نیروهای مسلح در طب نظامی با تکیه بر آموزش های بدون مرز است.

خوشدل به ۷۲۰ مقاله علمی ارائه شده به آسیاپاسفیک اشاره و بیان کرد: پس از مراسم اختتامیه هشت ورک شاپ از طریق ماهواره در دو سال آینده خواهیم داشت و ارتباطمان را از دست نخواهیم داد.

وی تاکید کرد: ماموریت خود را در حوزه طب نظامی انجام می دهیم.

در ادامه سردار سرتیپ سید محمدرضا سیداحمدیان  دبیر کمیته اجرایی با بیان مطالبی پیرامون نحوه برگزاری کنگره طب نظامی اظهار کرد: همه تلاش کردیم جهان امن و ایمن با کمک علم بسازیم و هنجارهای اخلاقی را توسعه دهیم و فرهنگ های مختلف را جمع کردیم تا دانش ها تبادل شود.

وی یادآور شد: یکسال تلاش کردیم تا میزبان خوبی برای شما باشیم و صلح را در سایه دانش محقق کنیم.

همچنین سردار حسن عراقی زاده رییس کنگره به تلاش برای توسعه دانش طب نظامی اشاره و اظهار کرد: برای حفظ جان مردم و سربازان خود تلاش می کنیم و در هستی هیچ عملی مهمتر از حفظ جان انسانها نیست و ما پرسنل بهداری های نظامی وظیفه خطیری در حفظ جان سربازان و مردم غیر نظامی داریم.

وی خطاب به شرکت کنندگان داخلی و خارجی گفت: در قرآن  آیه ای است که می گوید هر کس جان یک فرد را نجان دهد انگار جان بشریت را نجات داده است و برگزاری این کنگره می تواند فرصت خوبی برای نجات جان بشر باشد.

عراقی زاده تصریح کرد: ما با تلاش مشترک می توانیم آموزش های لازم را به نیروهای خود بدهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی