English

استاندار البرز اعلام کرد:

تولید تجهیزات پزشکی تضمین سلامت و توسعه اشتغال

استاندار البرز با بیان اینکه تولید تجهیزات پزشکی علاوه بر تضمین سلامت مانع خروج ارز می شود، گفت: اشتغالزایی از دیگر فواید تولید دارو و تجهیزات پزشکی در داخل است.

تولید تجهیزات پزشکی تضمین سلامت و توسعه اشتغال

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، محمدعلی نجفی استاندار البرز در نشست هم اندیشی سرمایه گذاری تولید صافی دیالیز در هلال احمر اظهار کرد: تا کنون تلاش ما حوزه اشتغالزایی بوده و امروز با موضوع مهم ملی و سلامت محور مواجهیم.

وی خاطر نشان کرد: با حمایت از تولید داخل علاوه بر اشتغالزایی مانع خروج ارز از کشور خواهیم شد.

استاندار البرز همچنین بیان کرد: اجازه نمی دهیم در اعتبار برای واحدهای غیر تولید اختصاص یابد.

نجفی به اختیارات استانداری پرداخت و گفت: در حوزه سلامت و تولید ملی اختیار در حمایت داریم و به همه دستگاه ها این مهم را ابلاغ می کنیم تا از شرکت های تولید تجهیزات پزشکی هلال احمر بیشترین حمایت را کنند و خدمات این استان به تمام کشور خواهد رسید.

وی همچنین پیشرفت های هلال احمر را موجب افتخار کشور در عرصه جهانی دانست و افزود: مباحث تجهیزات پزشکی هلال احمر در استان البرز محقق می شود و جنبه کشوری دارد.

استاندار البرز همچنین عنوان کرد: این طرح در مورد دیالیز طرح ویژه ای است و مدیران استان در تحقق طرح ها پیگیری قابل توجهی دارند.

نجفی در بخشی از سخنانش پیشرفت های اشتغالزایی استان البرز را تحسین و خاطر نشان کرد: مسائلی که در استان البرز نیازمند پیگیری های کشوری است را از مقامات کشور و دولت پیگیری می کنیم و اجازه نمی دهیم مشکلات دامن اقتصاد واحدهای تولیدی استان را بگیرد.

وی اظهار کرد: مشکلات استان البرز را به معاون اول و شخص رئیس جمهور منعکس و برای رفع و جبران آن چاره جویی می کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه