English

با تولید هالوفایبر صافی دیالیز محقق می شود؛

جلوگیری از خروج ۲۰ میلیون یورو ارز تجهیزات دیالیز

مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال احمر گفت: با تولید هالوفایبر صافی دیالیز از خروج ۲۰ میلیون یورو ارز تجهیزات دیالیز جلوگیری می شود.

جلوگیری از خروج ۲۰ میلیون یورو ارز تجهیزات دیالیز

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر در نشست مشترک با استاندار البرز و مدیرعامل بانک ملت توسعه سرمایه گذاری و تولید هالوفایبر صافی دیالیز را بررسی کردند.

علی فرجی مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال احمر در ابتدای این نشست به ۸۰۰ میلیارد گردش مالی سال گذشته شرکت متبوع خود اشاره و عنوان کرد: امسال گردش مالی به ۱۰۰۰ میلیارد ریال خواهد رسید.

وی تصریح کرد: خط تولید سرنگ را راه اندازی کردیم و تکنولوژی که داریم قادر خواهد بود پس از انتقال تکنولوژی ساخت هالوفایبر موفق به تولید صافی دیالیز و صادرات آن خواهیم شد.

سالارالدینی مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال احمر نیز با بیان مطالبی عنوان کرد: این شرکت سال ۷۲ کار خود را با تولید سرنگ آغاز کرد و سال ۷۴ اولین خط تولید دیالیز را افتتاح کردیم و تولید محصولات پزشکی مربوط به دیالیز عمده تجهیزات و تولیدات شرکت تجهیزات پزشکی است که به طور کامل در شرکت تولید می کنیم و البته محصولات دیگر هم تولید می کنیم و سهم تجهیزات پزشکی ما در بازار دیالیز ۴۵ درصد است.

وی خاطر نشان کرد: درحال حاضر ۳۰ هزار بیمار دیالیزی در کشور داریم که هر کدام به ۳۵ جلسه دیالیز نیاز دارند و ما به طور متوسط ۸ درصد در هر سال رشد بیماران دیالیزی را داریم.

سالارالدینی عنوان کرد: ۵۴۰ مرکز دیالیز در کشور داریم و ۴۸۵ واحد دیالیز از خدمات ما استفاده می کنند و تنظیم بازار دیالیز بر عهده ماست و در ابتدای سال ۳۵ درصد فروش را برای جبران کاستی بخش خصوصی افزایش داشتیم.

وی به خروج ۲۲ میلیون یورو برای تهیه صافی های دیالیز و استفاده در ۴۵ میلیون دیالیز در سال اشاره و تصریح کرد: در صورت اجرای طرح تولید هالوفایبر صافی دیالیز از خروج ۲۰ میلیون یورو جلوگیری کنیم و هزینه های درمان بیماران دیالیزی را کاهش دهیم.

مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال احمر کاهش زمان درمان بیماران دیالیز از ۴ ساعت به ۳ ساعت را از برکات اجرای طرح تولید هالوفایبر صافی دیالیز خواند و گفت: در مرحله بعدی زمان درمان به نصف و به حدود ۲ ساعت کاهش می یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه