English

بدستور محمدعلی افشانی؛

محمد علی کریمی ابرقویی، مدیر روابط عمومی شهرداری عزل شد

شهردار تهران پس از انتقاد از نحوه عملکرد روابط عمومی شهرداری و خصوصا نحوه بد برگزاری مراسم تهرانگردی، کریمی مشاور و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران را از سمت خود برکنار کرد.

محمد علی کریمی ابرقویی، مدیر روابط عمومی شهرداری عزل شد

به گزارش خبرگزاری موج، عصر روز گذشته محمد علی کریمی ابرقویی مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران برکنار شد.

سید محمد علی افشانی، شهردار تهران در حالی دست به این اقدام زد که کریمی هفته گذشته مورد انتقاد وی و همچنین سید ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران درخصوص برگزاری مراسم تهرانگردی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری موج، در پی برکناری محمدعلی کریمی ابرقویی از روابط عمومی شهرداری تهران، پوریا سوری به عنوان سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران معرفی شد.

کریمی در توئیتی ضمن ابراز بی‌اطلاعی از برکناری خود نوشت: "در حالی که در روز تعطیل کاری با جمعی از روزنامه نگاران و سردبیران، مهمان شرکت ملی نفتکش در بندرعباس بودم، خبر عزل خود را در رسانه‌ها دیدم. از همکاران عزیزم در شهرداری‌ تهران و رسانه‌های محترم، بابت همراهی و حمایت‌شان سپاسگزارم. الباقی تا بعد ...."

این در حالیست که همسر کریمی نیز که به عنوان مدیر کل امور تشکیلات شهرداری تهران نیز حضور دارد در توییتی به شهردار تهران انتقاد کرد و نوشت: «چطور می‌توانی کلی وعده وعید بدی به مردم که ال می‌کنم بل می‌کنم ولی حتی ندونی وظایف بخش‌های مختلف سازمانت چیه و کی باید چه کاری را انجام و پاسخ بده.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی