English

شهردار تهران در انتظار تصمیم مجلس شورای اسلامی برای آغاز دوران بازنشستگی

شهردار تهران درباره بازنشستگی خود و کنار رفتنش از سمت شهرداری توضیخاتی ارائه داد و گفت: دیوان محاسبات و شورای شهر هر کدام یک نظر دارند، اما در نهایت مجلس مبنای تصمیم گیری است.

شهردار تهران در انتظار تصمیم مجلس شورای اسلامی برای آغاز دوران بازنشستگی

به گزارش خبرگزاری موج، محمدعلی افشانی، شهردار تهران در حاشیه نشست مشترک شهردار تهران با جمعی از فرماندهان ناجا با حضور در جمع خبرنگاران درباره بازنشستگی خود و کنار رفتنش از سمت شهرداری توضیخاتی ارائه داد و گفت: دیوان محاسبات و شورای شهر هر کدام یک نظر دارند، اما در نهایت مجلس مبنای تصمیم گیری است. هر پاسخی که مجلس به استفساریه دهد، ما هم طبق آن عمل می‌کنیم.

شهردار تهران با بیان اینکه این موضوع مرتبط به حوزه کاری وزیر کشور است، گفت: وزیر کشور آگاه‌ترین فرد در این حوزه است و چون در نهایت وی بر اساس نتایج به دست آمده سخن می‌گوید، ما هم سخن وزیر کشور را می‌پذیریم.

وی در ادامه در خصوص خبری که در مورد استعفای او در یک کانال تلگرامی منتصب به او منتشر شد، ‌گفت: این خبر صد در صد کذب و جعلی است.

افشانی در پایان در خصوص اعلام نظر معاونت حقوقی ریاست جمهوری اظهار بی‌اطلاعی کرد.

گفتنی است؛ وزیر کشور به منظور روشن شدن وضعیت بازنشستگی شهردار تهران از دیوان محاسبات و معاونت حقوقی ریاست جمهوری استعلام کرده که تاکنون فقط دیوان محاسبات از طریق تلویزیون بازنشستگی او را تأیید کرده است.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران هم روز گذشته اعلام کرد آنچه که ما در مورد موضوع دیوان محاسبات مطلع شدیم صرفا از طریق تلویزیون اعلام شده، در حالی که مبنای عمل کسب اطلاع از طریق ابلاغیه کتبی است که تاکنون ما آن را دریافت نکرده‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه