English

سردار اشتری:

امداد رسانی در شهر تهران با کنترل ترافیک، سریع انجام می شود

فرمانده نیروی انتظامی در بخشی از سخنانش اعلام کرد: با بهره گیری از سامانه های هوشمند ترافیک می توان مشارکت شهروندان را بیش از گذشته جلب کرد.

امداد رسانی در شهر تهران با کنترل ترافیک، سریع انجام می شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، سردار حسین اشتری در مراسم افتتاح مرکز فرماندهی کنترل هوشمند ترافیک شهر تهران بیان کرد: نیروی انسانی توانمند نیازمند تجهیزات هوشمند در ارائه خدمت است و در این سامانه ۱۳ خدمت ارائه می شود.

وی گفت: برای امداد رسانی در شهر تهران کنترل ترافیک سریع انجام می شود.

فرمانده نیروی انتظامی در بخشی از سخنانش اعلام کرد: با بهره گیری از سامانه های هوشمند ترافیک می توان مشارکت شهروندان را بیش از گذشته جلب کرد.

اشتری شناسایی نقاط حادثه خیر را از دیگر موارد مهم در استفاده از سامانه های هوشمند کنترل ترافیک خواند و یادآور شد: با شناسایی این نقاط علاوه بر اطلاع رسانی متناسب در زمان و مکان به رانندگان امکان حذف نقاط حادثه خیز موجود بود.

وی کاهش ۱۰ هزار تلفات جاده ای ظرف یک دهه را ماحصل تلاش نیروهای خدوم راهور دانست و گفت: کاهش تلفات جانباختگان در شهرها و جاده ها را شاهد بودیم و بر اساس منویات مقام معظم رهبری که یک کشته هم جاده ها زیاد است باید تمام تلاش خود را در کاهش تلفات جاده ای به کار ببندیم.

فرمانده ناجا اظهار کرد از تجهیزات جدید ناجا خبر داد و گفت: ۶ بالگرد و ۱۲ مهراد به تجهیزات ناجا اضافه شد.

 

احضار سلبریتی ها دستور قضایی بود

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، سردار حسین اشتری در جمع خبرنگاران گفت: احضار سلبریتی ها در جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله سرپل ذهاب به دستور دستگاه قضایی بود.

وی افزود: دستگاه قضایی تعدادی را به ما معرفی کرد و ما صرفا دستور مقامات قضایی را اجرا کردیم.

فرمانده ناجا در خصوص تجهیزات تحویل گرفته از وزارت دفاع گفت: اسفند ماه سال گذشته تفاهم نامه با وزارت دفاع امضا کردیم تا طی سال ۹۷ تجهیزات جدید تحویل داده شود و با اعتبار تخصیص یافته ۶ فروند بالگرد به ناوگان ما اضافه شد.

اشتری یادآور شد: ۲ بالگرد از این تعداد اورهال شده بود و ۴ بالگرد جدید بود همچنین ۱۲ فروند پهباد به ناوگان ناجا در مرزها اضافه شد و قابلیت های مختلفی دارند.

وی اعلام کرد: بخشی از تجهیزات مورد نیاز در شهرها را تحویل گرفتیم و با تجهیزات جدید در نیروی انتظامی تحول خوبی رخ داده و در خدمت مردم شریف ایران خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی