English

مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک تهران افتتاح شد

به مناسبت هفته ناجا، مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک تهران افتتاح شد.

مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک تهران افتتاح شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک صبح امروز با حضور فرمانده ناجا، رئیس شورای شهر و جمعی از مدیران نیروی انتظامی و شهری در مرکز پلیس راهور تهران بزرگ افتتاح شد.

این مرکز که در هفته ناجا به بهره برداری رسید، تجهیزات هوشمندی چون کنترل آلودگی هوا، مرکز لرزه شناسی، رصد لحظه ای جاده های ورودی استان و شهر تهران همچنین رصد نیروهای راهور راهور از جمله دسترسی های مهم مرکز هوشمند کنترل ترافیک راهور تهران بزرگ است.

 

20181009_100926

سردار مهماندار:کنترل هوشمند ۴ میلیون خودرو و ۳ میلیون موتورسیکلت تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور ناجا تهران بزرگ در مراسم بهره برداری از مرکز فرماندهی کنترل ترافیک شهر تهران، گفت: بیش از ۴ میلیون خودرو و ۳ میلیون موتور سیکلت در تهران تردد می کند.

وی افزود: جمعیت ساکن و شناور تهران ۱۲ میلیون نفر است و کنترل هوشمند ترافیک امری ضروری است.

رئیس پلیس راهور تهران خاطر نشان کرد: پایش عبور و مرور در شهر از اهداف مرکز هوشمند کنترل ترافیک بود که برای روانسازی بتوانیم از آنها کمک استفاده کنیم.

مهماندار به رصد آنلاین ترافیک شهر تهران اشاره و عنوان کرد: امکان مقایسه وضعیت های ترافیکی موجود با مدت زمان های مختلف و تحلیل آنها را در این مرکز داریم.

وی به رصد هوشمند زلزله در تهران اشاره کرد و گفت: با کمک سامانه های هواشناسی و همزمان سامانه های لرزه نگاری در تمام کشور هم در دسترس این مرکز است.

در حال تکمیل...

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی