English

نماینده ولی فقیه در هلال احمر

آزادگان شکوه مقاومت ما هستند

نماینده ولی فقیه در هلال احمر گفت: آزادگان با مقاومت خود در برابر شکنجه ها تسلیم نشدند و آزادگان شکوه مقاومت ما هستند.

آزادگان شکوه مقاومت ما هستند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، حجت الاسلام معزی نماینده ولی فقیه در هلال احمر در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس و هنر مفهومی پرواز بی بازگشت اسرای جنگ ایران و عراق، اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس رنجی به اسرای ایران در زندان های عراق تحمیل شد و اینان که تحمل کردند برای ما نماد صبر و استقامت هستند.

وی تصریح کرد: آزادگان با مقاومت خود در برابر شکنجه ها تسلیم نشدند و آزادگان شکوه مقاومت ما هستند.

حجت الاسلام معزی گفت: جمهوری اسلامی همواره تحت فشار قدرت های بین المللی بوده است و آزادگان ما تنها در زندانهای عراق تحت فشار نبوده اند و ملت ما همواره تحت فشار بودند و همچنان قوی هستند و در عین حال بسیار ملت مظلومی هستند.

وی به گفته بنیانگذار جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: امام پیش بینی می کرد که عراق و صدام رو به زوال است و آزادگان هم در تصاویر ماندگار شدند و در تاریخ این تصاویر سند است.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر گفت: ما تمام نیازهای زندگی اسرا را در ایران فراهم کردیم و نه گرسنگی و نه عدم دسترسی به دارو و نه تحقیر آنها را داشتیم و با همه کمبودها داشته های خود را در زمان جنگ با آنها تقسیم کردیم.

حجت الاسلام و المسلمین معزی تاکید کرد: این نمایشگاه تاریخ را ثبت می کند و تلاش بین المللی شاید در مسیری بود که دو کشور را به صبح برساند البته صلیب سرخ تلاش کرد تا به اسرای ما خدمت کند.

وی یادآور شد: مظلومیت ایران را در نهایت سازمان ملل با پذیرش حمله نیروهای بعثی به ایران، تایید کرد.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر با طرح این موضوع که آزادگان فرصتی برای الگو سازی برای نسل جوان هستند گفت: این انسانهای آزاده می توانند الگوی مقاومت و ایستادگی برای جوانان جامعه باشند و آنها منطق قرآنی را و ایثار در راه خدا را نشان دادند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی