English

فرمانده ناجا:

امنیت مردم خط قرمز ماست

فرمانده ناجا با بیان اینکه امنیت خط قرمز نیروی انتظامی است، گفت: برای آرامش مردم جانفشانی می کنیم.

امنیت مردم خط قرمز ماست

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در مراسم رژه صبحگاه مشترک که صبح امروز در ستاد ناجا برگزار شد، با درود به روح شهدا اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی را به مردم شریف میهن اسلامی، فرمانده کل قوا و همکاران خود تبریک می گویم.

وی افزود: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای ارتباط بیشتر با مردم است و خدمات بیشتری به مردم ارائه دهیم.

فرمانده ناجا یادآور شد: شعار امسال ما پلیس مقتدر و امین مردم است و متعدیان به حقوق مردم با اقتدار پلیس مواجه می شوند و پلیس امین مردم است.

اشتری به سخنان رهبری در مورد نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: به گفته رهبری پلیس باید همراه با رافت برای مردم باشد و رضایتمندی مردم بالاترین سرمایه برای نیروی انتظامی است.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس نظر سنجی ها مردم از نیروی انتظامی رضایت دارند و هر کجا هم ضعفی باشد سریعا منتقل می کنند و به یاری خدا این روند ارتباطی رو به ارتقاء است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی در تمام کشور حضور دارد، گفت: نیروی انتظامی در مرزهای ۸ هزار و ۷۸۰ کیلومتری، جاده ها و همه عرصه های کشور حضور دارد.

اشتری استفاده از فناوری های روز را یکی از راهبردهای نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: در کنار استفاده از نیروهای انقلابی از تکنولوژی های روز نیز بهره مند می شویم و امسال بیشتر از این مهم برخوردار شدیم.

وی عنوان کرد: رویکرد ما این است که قدرت پیشگیری خود را افزایش دهیم و اقداماتی انجام دهیم که جرم رخ ندهد و پیشگیری اجتماعی اولویت دارد بر اقدامات انتظامی ما و با ارتباط با مراکز آموزشی بر اساس آگاه سازی تلاش می کنیم تا پیشگیری از جرائم را توسعه دهیم.

فرمانده ناجا با طرح این موضوع که افتخار ما افزایش پرونده ها و مقابله با تخلفات نیست، بیان کرد: رسیدن به روز بدون تخلف سخت است اما با کمک همه دست یافتنی است و اگر بنای ما بر اجرای قانون باشد آرامش بر زندگی همه ما حاکم می شود.

اشتری گفت: یکی از وظایف نیروی انتظامی حفظ و ارتقاء امنیت است.

وی به حضور نیروی انتظامی در حل مشکلات اقتصادی پرداخت و افزود: کسانیکه باعث بی نظمی در بازار بودند و در این روزها در تغییر قیمت ارز و سکه نقش داشتند همچنین بخشی از محتکران مواد و اقلام مصرفی جامعه، توسط نیروی انتظامی شناسایی و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده ناجا عنوان کرد: در برخورد با مظاهر فساد و کسانیکه بی بند و باری را در جامعه رواج می دهند نیروی انتظامی به نوبه خود در این صحنه وارد عمل شده و همه دستگاه ها باید همراهی کنند و نیروی انتظامی تنها نباشد و همواره نیروی انتظامی بر اساس باور دینی خود وظایف خود را انجام داده و معطل دیگران نخواهد شد.

اشتری تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است و به فرموده مقام معظم رهبری جاده مشکلات بن بست ندارد و ما به سیره رهبری تکیه می کنیم و به همت جوانان نیروی انتظامی مشکلات را پشت سر می گذاریم و قوی تر از همیشه در صحنه هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه