English

هاشمی رفسنجانی به موج خبر داد:

کمک از نخبگان در تصویب لایحه توسعه شهرداری/بررسی لایحه توسعه شهرداری تا ۱۵ آذر

رئیس شورای شهر از بررسی برنامه توسعه شهرداری تا ۱۵ آذر خبر داد و اظهار کرد: در بررسی این لایحه قانونی از نظر نخبگان بهره مند می شویم.

کمک از نخبگان در تصویب لایحه توسعه شهرداری/بررسی لایحه توسعه شهرداری تا ۱۵ آذر

محسن هاشمی رفسنجانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، از بررسی برنامه پنج ساله سوم شهرداری با کمک نخبگان خبر داد و گفت: علاوه بر بررسی های تخصصی و کارشناسی در کمیسیون های شورای شهر از نخبگان در رسیدگی به این لایحه قانونی کمک خواهیم کرد.

وی افزود: تا ۱۵ آذر رسیدگی به برنامه توسعه را به اتمام می رسانیم.

رئیس شورای شهر در خصوص اهمیت رسیدگی به اسناد بالادستی خاطر نشان کرد: از صاحب نظران در بررسی های قانونی خود در تصویب قانون توسعه پنجساله سوم کمک می گیریم.

هاشمی رفسنجانی در جمع خبرنگاران نیز اظهار کرد: هیچ فکری برای تعیین شهردار نداریم و در انتظار تطبیق قانون توسط وزارت کشور در مورد شهردار و قانون منع به کارگیری بازنشستگان هستیم.

وی خاطر نشان کرد: نامه شورای شهر به وزیر کشور در خصوص شهرداری بود و تا وزیر نظر ندهند ما اقدامی در رابطه با شهردار انجام نمی دهیم.

رئیس شورای شهر در رابطه با کمک دولت به توسعه مترو نیز عنوان کرد: امیدواریم دولت کمک های ۵۰ درصدی خود نسبت به هزینه های مترو را اختصاص دهد.

هاشمی رفسنجانی در مورد مکاتبه با مقام معظم رهبری عنوان کرد: در این نامه صرفا در مورد چالش های شهرداری بود و می خواستیم از رهنمودهای معظم له بهره مند شویم.

وی همچنین بیان کرد: مکاتبه ای با رئیس مجلس داشتیم تا وقت ملاقات هماهنگ شود و هنوز پاسخی به این درخواست داده نشده است.

رئیس شورای شهر در مورد بودجه قانونی صرفه جویی سوخت که در اختیار وزارت نفت بود برای اعتبار دهی به مترو، بیان کرد: تفاهم نامه ای با وزارت نفت منعقد شده بود و تقاضا داریم به این تفاهم نامه عمل کند.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی