English

با یک شب اقامت در هتل ارائه می شود؛

بلیت رفت و برگشت قطار مشهد ۸۸ هزار تومان

مدیرکل نظارت بر خدمات مسافری راه آهن اعلام کرد بسته سفری ریلی ارزان قیمت به مشهد مقدس شامل بلیت رفت و برگشت قطار و یک شب اقامت در هتل به قیمت ۸۸ هزار و ۳۰۰ تومان طراحی شده است.

بلیت رفت و برگشت قطار مشهد  ۸۸ هزار تومان

به گزارش خبرگزاری موج،  علی کاظمی منش گفت: راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، با هدف ایجاد امکان سفر ریلی ارزان قیمت، بسته سفری به مشهد مقدس طراحی کرده که شامل بلیت رفت و برگشت قطار و اقامت در هتل است.

وی ادامه داد: در قالب این طرح، امکان زیارت آقا علی ابن موسی الرضا (ع) برای تمام اقشار جامعه فراهم شده و کل هزینه رفت و برگشت بلیت به همراه یک شب اقامت هتل، در مجموع ۸۸ هزار و ۳۰۰ تومان خواهد بود.

کاظمی منش افزود: لازم به ذکر است که در این طرح امکان خرید بلیت بدون اقامت و به صورت مجزا هم فراهم است و مسافران مشهد مقدس می‌توانند تا پایان مهر ۹۷ با هزینه ۵۵ هزار تومان بلیت رفت و برگشت را تهیه کنند.

بر پایه این اطلاع، هموطنان می توانند برای تهیه این بسته سفری ارزان قیمت، به مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور و یا سایت اینترنتی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به آدرس www.rai.ir مراجعه کنند. این طرح هم اکنون آغاز شده و تا پایان مهر ماه ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی