English

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام

کاری کرده ایم که ابهت آمریکا بشکند/فرهنگ عاشورایی و ظلم ستیزی راه نجات ما از تهدیدها و تحریم ها است

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گفت:امروز حرف اول منطقه را جمهوری اسلامی ایران می زند و کاری کردیم که ابهت آمریکا بشکند و در سازمان ملل سیطره رییس جمهور آمریکا بشکند و سران دنیا خنده تمسخر به او بزنند.

کاری کرده ایم که ابهت آمریکا بشکند/فرهنگ عاشورایی و ظلم ستیزی راه نجات ما از تهدیدها و تحریم ها است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، محمد مخبر در مراسم بهره برداری از ۱۱۰ مدرسه بنیاد برکت در مناطق محروم عنوان کرد: امروز جنگی که درمقابل ما قرار دارد همه کشور و همه آحاد مردم را درگیر خود کرده است.

وی ادامه داد: جنگ اقتصادی تمام عیار شکل گرفته و با نگاه به جنگ تحمیلی و تحریم ها در می یابیم که فرهنگ عاشورایی و ظلم ستیزی راه نجات ما و روش عبور از تهدیدها و تحریم ها است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام همچنین بیان کرد: در زمان جنگ و دفاع مقدس حتی نظام اداری و نظامی منسجمی نداشتیم و در واقع امکان تقابل را بر اساس وضعیت موجود نداشتیم.

مخبر همچنین گفت: امروز حرف اول منطقه را جمهوری اسلامی ایران می زند و کاری کردیم که ابهت آمریکا بشکند و در سازمان ملل سیطره رییس جمهور آمریکا بشکند و سران دنیا خنده تمسخر به او بزنند.

وی با اشاره به گزارش های بانک جهانی بیان کرد: در سال ۵۶ حدود ۳۰ میلیون جمعیت ایران بود و ۶ میلیون بشکه نفت استخراج می کردیم و ۵ میلیون بشکه نفت صادر می کردیم و ۱۴.۵ میلیون مردم ما زیر خط فقر مطلق بودند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ادامه داد: امروز جمعیت ۸۵ میلیون نفری داریم و ۷.۵ میلیون جمعیت زیر خط فقر داریم.

مخبر گفت: قبل از انقلاب در مناطق محروم از هر ۱۰۰۰ کودک ۵۰۰ کودک فوت می شد و ۶۸ درصد جمعیت بزرگسال کشور بی سواد بود و ۶۹ درصد کودکان نمی توانستند دبستان را به اتمام برسانند و ۳۰ درصد جمعیت مستعد امکان تحصیل در دانشگاه را می یافتند.

وی همچنین تصریح کرد: طبق آمار خود دشمنان آن زمان ایران با نفت از سوریه بدون نفت وضعیت بدتری داشت.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تاکید کرد: مهمترین معظل ما بیکاری است و امکانات طبیعی بسیاری داریم و با وحدت و بسیج عمومی و عزم ملی برای ریشه کن کردن بیکاری روزی را رقم خواهد زد که از دیگر کشورها برای اشتغال به کشور ما بیایند.

مخبر گفت: آماده واگذاری شرکت های ستاد اجرایی فرمان امام به مردم هستیم و امروز تعداد بسیاری از مردم سهامدار ما هستند.

وی ادامه داد: در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام محور اصلی کار ما ایجاد اشتغال و فرصت های شغلی است و تا کنون ۴۰۰ هزار شغل ایجاد کردیم و روزانه اشتغال ایجاد شده از ستاد را در سراسر کشور را گزارش می گیرم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام همچنین عنوان کرد: امروز موسسه دانش بنیان برکت جز حامیان قابل توجه از نخبگان و فعالان دانش بنیان کشور است.

مخبر به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای ستاد اجرایی فرمان امام اشاره کرد و افزود: اخیرا کاشت حلزون برای شنوایی کودکان را متولی شده و تضمین کردیم هیچ کودکی با این مشکل باقی نماند و هر سال ۱۰۰۰ کودک با مشکل در بخش حلزونی گوش در کشور متولد می شوند.

وی با اعلام برخی از برنامه های اخیر ستاد اجرایی فرمان امام خاطر نشان کرد: در ستاد اجرایی هیچ اقدامی که در مناطق محروم معطوف نشود انجام نمی دهیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در پایان گفت: از آقای جعفری می خواهم ۲۵ مدرسه خوزستان را به نام شهدای حادثه تروریستی اهواز کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی