English

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد

اسراییل جرات حمله به ایران را ندارد/مدبرانه از منافع خود و متفقان خود حمایت می کنیم

رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد گفت:هر مهاجمی به ایران حمله کرد اگر جز حوزه نظامی پیروز شد در حوزه فرهنگی شکست خورد.

اسراییل جرات حمله به ایران را ندارد/مدبرانه از منافع خود و متفقان خود حمایت می کنیم

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، علی اکبر ولایتی در همایش دفاع همچنان باقی است، به موحد بودن ایرانیان در ادوار مختلف تاریخی اشاره و اظهار کرد: هیچ ملتی شناخته نشده که تاریخ توحیدش بیش از ایران باشد.

وی خاطر نشان کرد: هر مهاجمی به ایران حمله کرد اگر جز حوزه نظامی پیروز شد در حوزه فرهنگی شکست خورد.

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد تصریح کرد: ایران بیشترین خدمات فرهنگی را به اسلام داشته است.

ولایتی یاد آور شد: از یونان قدیم خبری نیست و ایران سابقه فرهنگی پیوسته دارد و ایران همواره مورد طمع دشمنان بوده است.

وی گفت: از زمان صفویه ۲۵ جنگ در مرزهای غربی داشتیم و ۱۱ قرارداد صلح امضا کردیم و صفویه با علمای بزرگ بخش اعظم کتب شیعه پس از صفویه نوشته شد.

رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد تصریح کرد: در زمان صفویه جنگ ایران و عثمانی بود و جمعیت نظامی یک به پنج بود و سربازان ایران در حاشیه کلاه خود اسامی اهل بیت را نوشته بودند و کشور را حفظ کردند.

ولایتی گفت: بسیجیان ما در عصر حاضر جوانمردان ما هستند و این جوانمردی ریشه تاریخی و قرآنی دارد و در جنگ احد که لشکر اسلام شکست خورد و امیر مومنان جوانمردانه از پیامبر صیانت کرد و بالغ بر ۹۰ زخم خورد و پیامبر فرمود لافتی الا علی و این بسیجیان هم جوانمرد هستند.

وی در بخشی از سخنانش به تلاش لورد کورزون نایب السلطنه انگلیس در هند برای مستعمره کردن ایران اشاره کرد و افزود: اتفاقاتی رقم خورد که پشیمان شد و خواست از ایرانیان رهایی یابد و ایران در آن زمان طاغوت زده و جنگ زده بودند و مقابل قرارداد ۱۹۱۹ ایستادند.

رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد همچنین بیان کرد: در زمان جمهوری اسلامی هم یک وجب از خاک را از دست ندادیم و بحث خاک نیست و این خاک هنر پرور است و مردم ایران فرهنگی هستند و و قدمت فرهنگی بیش از چین داریم.

ولایتی تصریح کرد: نهضت ادامه دارد و موازنه های سیاسی و نظامی بدترین سطح پس از جنگ جهانی دوم است و نمی توان آن را پیش بینی کرد.

وی ادامه داد: نگاه کنید این کابوی آمریکایی و این هفت تیر کش افشار گسیخته هر روز یک حرفی می زند.

رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد گفت: ترامپ مالدیو را تهدید به تحریم می کند با پوتین جلسه می گذارد و پس از آن بر خلاف آن توافق ها عمل می کند.

ولایتی تاکید کرد: نوعی همکاری منطقه ای را ایران ابداع کرد و ما به همکاری منطقه ای معتقدیم و اگر به عراق کمک نکنیم دچار مشکل می شود.

کردهای عراق نبودند تانک های اسرائیل در مرز ایران و عراق بود

وی در بخشی از سخنانش گفت: برخی قلم به مزد هستند و برخی هم جاعل هستند و اگر همت و غیرت کردهای عراق نبود الان تانک های اسرائیل لب مرز ایران و عراق بودند.

رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد افزود: اسرائیلی ها مرکز هسته ای تموز را با خاک یکسان کردند که قرار بود عراق تاسیسات هسته ای داشته باشد و اسرائیل جرات ندارد به ایران حمله کند که با ۱۰۰ هزار موشک خاک اسرائیل توبره می شود.

ولایتی تصریح کرد: باید مدبرانه از منافع خود و متفقان خود حمایت کنیم، تحریم هم حل می شود و عده ای تلاش دارند دلار را به هم همه امور نسبت دهند.

یمنی ها با نان خشک اسلحه در دست دارند

وی افزود: ان شاء الله که آینده ما روشن است و یمنی ها را الگو قراز دهیم که یک لنگ بسته و پارچه بر دوش کشیده و با چند تکه نان خشک و پای برهنه می جنگد.

عربستان سعودی در یمن شکست می خورد

رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد بیان کرد: هیچ دیپلماتی به سادگی پیش بینی نمی کند و من معتقدم عربستان سعودی در یمن و از یمنی ها شکست خواهد خورد.

ولایتی تاکید کرد: دانشگاه آزاد دانشگاه علم و اعتقاد باشد و تظاهر به غیر انقلابی بودن در این دانشگاه جایی ندارد.

وی گفت: اجازه نمی دهیم اینجا ارزش های ضد انقلابی تضعیف شود و اجازه نمی دهیم از نظر علمی عقب بمانیم و اینجا متعلق به مردم است و وظیفه ما حفظ دانشگاه آزاد اسلامی با تحول اساسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه