English

شناور شدن ساعات کاری به دلیل کاهش بار ترافیکی پایتخت

​معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به پیش‌بینی افزایش 40 درصدی ترافیک در شهر تهران گفت دولت با شناور شدن ساعات کاری کارمندان موافقت کرد.

شناور شدن ساعات کاری به دلیل کاهش بار ترافیکی پایتخت

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج، محسن پورسید آقایی، صبح امروز (یکشنبه‌) با حضور در جلسه ستاد مهر مسئولان شهرداری تهران برگزار شد، با بیان این که پیش‌بینی می‌شود با آغاز سال تحصیلی جدید ترافیک پایتخت حدود 40 درصد افزایش پیدا کند، گفت‌: یکی از اقدامات سال تحصیلی جدید موافقت دولت با شناور شدن ساعات کاری کارمندان است که در راستای کاهش ترافیک و توزیع آن نقش مهمی ایفا می‌کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه شورای ترافیک تهران تردد کامیون‌های حمل و توزیع کالا در کل سطح شهر تا ساعت 9 صبح ممنوع است، ادامه‌ داد: بخش زیادی از ترافیک معابر مویرگی و شریان‌های شهر از سوی ماشین‌های توزیع کالا ایجاد می‌شوند و حالا نیز با بخشنامه جدید از امسال تردد آنها تا ساعت 9 در کل سطح شهر ممنوع می‌شود و این‌ در حالی است که در سال گذشته تردد کامیونت ها تنها در محدوده طرح ترافیک ممنوع بود.

پورسید آقایی در ادامه‌ اضافه کرد: همه شرکت‌ها و سازمان‌های معاونت حمل و نقل در آماده باش کامل قرار دارند و با کمک پلیس راهور قطعا نسبت به ساماندهی ترافیک اقدام خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه