English

حضور غیرقانونی، افشانی در پست شهرداری را نمی خواهیم/منتظر نظر وزیر کشور هستیم

محسن هاشمی رفسنجانی گفت:من فکر نمی کنم آقای افشانی نظر داشته باشد غیر قانونی در پست شهرداری باشد و ما نگران این نخواهیم بود که شهر بدون شهردار بماند و شرایط را رصد می کنیم.

حضور غیرقانونی، افشانی در پست شهرداری را نمی خواهیم/منتظر نظر وزیر کشور هستیم

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، محسن هاشمی رفسنجانی در حاشیه جلسه علنی هشتاد و هشتم شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: تعیین تکلیف برای ۳۸ جلسه شورای شهر تا پایان سال، جلسات تصویب بودجه و برنامه توسعه از جمله مهمترین مصوبات شورای شهر بود.

وی همچنین به دیگر مصوبات شورای شهر پرداخت و گفت: در مورد ذی حسابان شهرداری و قائم مقامی آنها مصوبه داشتیم.

هاشمی رفسنجانی به نامه شورای شهر ارسالی به وزیر کشور نیز اشاره کرد و افزود: وزیر کشور و شهردار تهران طبق قانون عمل می کنند و استدلالات شورای شهر منطقی بود و ما منتظر نظر وزیر کشور هستیم که نظر خود را رسما به ما اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: من فکر نمی کنم آقای افشانی نظر داشته باشد غیر قانونی در پست شهرداری باشد و ما نگران این نخواهیم بود که شهر بدون شهردار بماند و شرایط را رصد می کنیم.

رئیس شورای شهر همدلی پلیس و شورای شهر در ابتدای مهر را مثبت خواند و اظهار کرد: ترافیک به گونه ای نبود که مردم به محل کار خود نرسند و برنامه ریزی ها مطلوب واقع شد.

هاشمی گفت: اعضای شورای شهر برای نواختن زنگ مدارس به برخی مدارس رفتند و هدف آشنایی با مشکلات بود و البته می توانستند با دوچرخه بروند و یا با اتوبوس و مترو که این حرکت هم نمادین محسوب شده و حرکت تبلیغاتی تلقی می شد و اجتناب شد‌.

وی در مورد ترافیک حومه بیان کرد: در صورتیکه قطارهای زیادی تخصیص دهیم می توانیم ترافیک حومه تهران را مهار کنیم و قرار بود قطار خانه در اختیار شهرداری باشد و الان قطار حومه  در اختیار راه آهن است و نیاز به توسعه دارد و مترو نیز می تواند در این مهم مشارکت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه