English

آمادگی ارگان های مرتبط برای آغاز سال تحصیلی جدید/ حذف پراید ۱۰ ساله از سرویس مدارس

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت:پراید با عمر بیش از ۱۰ سال از سرویس مدارس حذف شد و بعد از آغاز به کار فرآیند کار سرویس مدارس سه فرآیند نظارتی بر عملکرد سرویس مدارس خواهیم داشت و جدیدترین شیوه نظارت به روش مردمی و از طریق والدین دانش آموزان است.

آمادگی ارگان های مرتبط برای آغاز سال تحصیلی جدید/ حذف پراید 10 ساله از سرویس مدارس

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، وفایی نماینده انجمن اولیاء و مربیان شهر تهران در مراسم رونمایی از برچسب سرویس مدارس به سنگین بودن وظایف انجمن اولیاء و مربیان اشاره کرد و گفت: استاندارد سرویس مدارس ما با دنیا بسیار تفاوت دارد.

وی افزود: خودروهای چینی را به عنوان سرویس مدرسه انتخاب می کنیم و این با استاندارهای دنیا اختلاف دارد.

شایان ذکر است ۹ وظیفه تکلیف در تفاهم نامه بین دستگاهی در حوزه سرویس مدارس بر عهده انجمن اولیاء و مربیان است.

باقری رییس آموزش و پرورش شهر تهران در ادامه با بیان مطالبی به اهمیت تعلیم و تربیت پرداخت و گفت: مدارس و خانواده های توانمند جامعه توانمندی را تربیت خواهند کرد.

وی به آلودگی هوای تهران اشاره و عنوان کرد: همه ما آلودگی هوا و مخاطرات آن را می دانیم اما به درستی تربیت نشویم همچنین کسانی که در شرایط اقتصادی فعلی ارز می خرند به درستی تربیت نشدند.

آغاز سال تحصیلی با ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار دانش آموز در تهران

رئیس آموزش و پرورش شهر تهران اظهار کرد: آمادگی کامل داریم تا یک میلیون و ۱۰۰ دانش آموز در ۴۳۰۰ مدرسه دولتی و غیر دولتی تهران سال تحصیلی را به خوبی آغاز کنند و این آمادگی در سایه هماهنگی دستگاه های متعددی فراهم شده است.

باید درس زندگی به دانش آموزان آموخت

باقری آمادگی معلمان برای آغاز سال تحصیلی را مهم خواند و گفت: باید درس زندگی کردن را ملاک قرار دهیم و اولویت ما حذف آزمون ها از کتب درسی است و خوشبختانه در حوزه سرویس مدارس هم هماهنگی های لازم را انجام دادیم.

ماده ۱۸ دستورالعمل سرویس مدارس را بر عهده دارد

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران در جلسه مراسم توافق نامه سرویس حمل و نقل دانش آموزی و مراسم رونمایی از برچسب سرویس مدارس عنوان کرد: با هماهنگی های بسیار و برگزاری فشرده جلسات موفق شدیم دستور العمل اجرایی سرویس مدارس را بر عهده کارگروه ماده ۱۸ گذاشتیم.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل جدید باید سه مجوز به سرویس مدارس اعطاء شود و بر اساس فراخوانی که در اواسط تیر ماه اعلام شد حدود ۴۰۰ مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انجام شد و صلاحیت آنها بررسی شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران از آموزش چهار ساعته به رانندگان تایید صلاحیت شده خبر داد و افزود: موضوع سوم مجوز مربوط به خودرو است و برچسب سرویس مدارس برای هر سرویس به‌صورت مجزا صادر می شود و مشخصات راننده و سرویس مدرسه در برچسب مشخص است.

حذف پراید بالای ۱۰ سال از سرویس مدارس

قنادان گفت: پراید با عمر بیش از ۱۰ سال از سرویس مدارس حذف شد و بعد از آغاز به کار فرآیند کار سرویس مدارس سه فرآیند نظارتی بر عملکرد سرویس مدارس خواهیم داشت و جدیدترین شیوه نظارت به روش مردمی و از طریق والدین دانش آموزان است.

۹۰ اتوبوس سرویس مدارس استثنایی

 پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی نیز دراین مراسم گفت: دو سال است مینی بوس در سرویس مدارس فعال نیست تا نوسازی ناوگان صورت گیرد و بر اساس تدابیر شورای شهر امسال ۹۰ دستگاه اتوبوس برای سرویس مدارس استثنایی تخصیص می یابد‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه