English

نامه به وزیر کشور برای پرداخت سهم شهرداری از محل تبصره ماده ۵

شهردار تهران گفت: امروز به وزیر کشور نامه نوشتم که سهم شهرداری را از محل تبصره ماده 5 پرداخت کند که حدود 2000 میلیارد تومان برای نوسازی ناوگان و 500 میلیارد تومان نیز سهم قطار شهری است.

نامه به وزیر کشور برای پرداخت سهم شهرداری از محل تبصره ماده 5

به گزارش خبرگزاری موج، محمد علی افشانی صبح امروز در مراسم افتتاح تونل دو طبقه آرش - بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و همچنین دوربرگردان غیر هم سطح مدرس - نلسون ماندلا گفت: همانطور که قبلا قول داده بودیم که این تونل تا انتهای شهریور ماه افتتاح شود، امروز شاهدیم که این پروژه خوشبختانه افتتاح شد و امیدواریم سبب خیر برای مردم باشد.

وی با بیان اینکه لایحه مدیریت درآمدهای پایدار در دولت تصویب شده و امیدواریم نمایندگان مجلس این مهم را در دستور بررسی خود قرار دهند، گفت: ما کار خود را کردیم و این لایحه در دولت به تصویب رسیده و حالا در مجلس است و امیدواریم که در مجلس نواقص این لایحه رفع شود، البته ما حامی دولت هستیم و اگر اصلاحات به نفع شهرداری‌ها باشد خوشحال می‌شویم.

شهردار تهران با بیان اینکه ماه گذشته 100 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای تجهیز و ساخت خط هفت مترو فروخته شد و امیدواریم بتوانیم برای مابقی خط‌های مترو نیز این دستورالعمل را پیاده کنیم،‌ گفت: امروز به وزیر کشور نامه نوشتم که سهم شهرداری را از محل تبصره ماده 5 پرداخت کند که حدود 2000 میلیارد تومان برای نوسازی ناوگان و 500 میلیارد تومان نیز سهم قطار شهری است.

وی با بیان اینکه در حوزه پسماند و قطار شهری که مهم‌ترین اولویت‌های ما هستند برای جذب منابع مالی گام‌هایی برداشته شده است، گفت: در ماه آینده یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی که اتمام نیمه شمالی بزرگراه صیاد شیرازی و اتصال آن به بزرگراه ارتش است،‌ تکمیل می‌شود.

افشانی با بیان اینکه ان‌شاءالله هر فصل شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی در پایتخت خواهیم بود، گفت: علی رغم محدودیت مالی فراوان با قرارگاه خاتم‌الانبیاء جلسه گذاشتیم و از آن‌ها خواستیم که در شرایط فعلی کار را ادامه دهند و خوشبختانه آن‌ها نیز موافقت کردند که جای تقدیر دارد و همه پروژه‌ها فعال شد و جالب است وقتی که پروژه‌ها شروع شد به شورا و شهرداری انتقاد کردند و فشار آوردند که چرا پروژه‌ها تعطیل است؟! این در حالی بود که درست در نقطه اوج این حرف‌ها را زدند و به آن‌ها توصیه می‌کنیم بهتر است که مردم را امیدوار کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی