English

شهرداری منطقه ۲۲ تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج:

عطر قهوه و کافه ون در بوستان آبشار/اجرای طرح حیات شهر با هدف اشتغالزایی

علی نوذری گفت: طرح حیات شهر با هدف کمک اشتغالزایی جوانان تهرانی در بوستان آبشار تهران راه اندازی شده و کارآفرینان می توانند پس کسب مجوز از گردشگری منطقه به صورت رایگان از این فضا استفاده کنند.

عطر قهوه و کافه ون در بوستان آبشار/اجرای طرح حیات شهر با هدف اشتغالزایی

اینجا لبخند زیبایی چهره هاست و دورهمی ها و گردش شبانه با عطر قهوه و خلاقیت جوانان رونق گرفته، آری شب ها به بوستان آبشار بیایید عطر قهوه حال و هوای آخر تابستان شما را تغییر می دهد و این میزبانی در بوستان آبشار واقع در شهرداری منطقه 22 تهران با اعتنا به خلاقیت جوانان اتفاق افتاده که با اجرای یک طرح کاربردی و برای کمک به اشتغالزایی جوانان تهرانی با نام حیات شهر اجرا شده و صاحبان ون کافه ها می توانند از فضای پارکینگ بوستان آبشار از ساعت 8 شب تا 2 بامداد استفاده کنند این تلاش دیدنی است و نه خواندنی و بهتر است مخاطب این جوانان پر تلاش در بوستان باشید و خود را به یک نوشیدنی در فضای بوستان دعوت کنید.

شهردار منطقه 22 در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح کمک به اشتغال جوانان تهرانی بوده است گفت: حیات شبانه استفاده از ظرفیت های شهر در مدت زمان طولانی تری است، به طوری که در این شرایط اقتصادی جوانان می توانند همان خدماتی که در طول روز ارائه می دهند در زمان شب در حیات شب ارائه دهند. از طرف دیگر ظرفیت های منطقه ای 22 تهران به دلیل وجود دریاچه چیتگر، کوه و جنگل در هیچ کجای شهر تهران وجود ندارد که در کنار هم جایگاه ویژه ای برای ارائه خدمات غذایی به مردم فراهم کرده است.

 علی نوذر پور با اعلام اینکه مردم می توانند از خدمات فرهنگی و هنری نیز در حیات شهر برخوردار شوند افزود: در حال حاضر در دو منطقه طرح حیات شهر اجرا شده و به دنبال هستیم تا شهرداران نوحی را برای شناسایی نقاط مناسب با خود همراه کنیم.

او با تاکید بر اینکه فضا به صورت رایگان در اختیار کارآفرینان قرار می گیرد اظهار کرد: در حال حاضر ون کافه ها نمی توانند به صورت ثابت مستقر شوند، زیرا این طرح در نگاه نخست گردشگری است و قرار نیست واحدهای تجاری در این محل استقرار یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه