English

سازمان تامین اجتماعی اهتمام ویژه ای بر استقرار خدمات الکترونیکی دارد

معاون امور استان های سازمان تامین اجتماعی گفت: تلاش جدی و اهتمام ویژه سازمان تامین اجتماعی بر استقرار خدمات غیر حضوری است.

سازمان تامین اجتماعی اهتمام ویژه ای بر استقرار خدمات الکترونیکی دارد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، قائم موهبتی در مراسم افتتاح شعبه 5 تامین اجتماعی البرز در شهرستان ماهدشت کرج، با اشاره به کثرت جامعه تحت پوشش این سازمان اظهار داشت: نقش خدمات الکترونیکی به ویژه در زمینه درمانی در سازمان تامین اجتماعی پررنگ می شود.

وی با بیان اینکه تمام تلاشمان بر این است تا خدمات اداری به صورت غیر حضوری به جامعه هدف ارائه شود، گفت: بر این اساس، حذف دفترچه درمانی تامین اجتماعی در اولویت قرار گرفته است و بیمه شدگان با ارائه کد ملی می توانند از خدمات درمانی به صورت رایگان بهره مند شوند.

موهبتی افزود: صدور دفترچه درمانی برای بیمه شدگان با تلف شدن وقت و مصرف بالای کاغذ همراه است که در این زمینه خدمات الکترونیکی جایگزین آن شده است.

معاون امور استان های سازمان تامین اجتماعی افزود: در حال حاضر در مراکز بیمارستانی و درمانی این سازمان، به صورت الکترونیکی به بیماران نوبت دهی می شود که نقش موثری در کاهش هزینه ها و رفت و آمد دارد.

حجت الاسلام احمد عظیمی زاده امام جمعه ماهدشت نیز در این مراسم اظهار داشت: بیمه، یکی از شاخص های مهم توسعه است و توسعه خدمات بیمه ای برای جامعه هدف، بسیار تاثیرگذار است.

مدیر کل تامین اجتماعی البرز نیز در ادامه این مراسم گفت: شعبه 5 تامین اجتماعی البرز، جمعیت مناطق ماهدشت و محمد شهر را تحت پوشش قرار می دهد.

مرتضی سلامی با بیان اینکه پیش از این ساکنان شهرستان ماهدشت و محمد شهر برای دریافت خدمات به شعب تامین اجتماعی کرج مراجعه می کردند،گفت: اکنون با افتتاح شعبه 5 البرز، این مشکل مرتفع شده است.

وی گفت: برنامه سازمان تامین اجتماعی بر آن است که خدمات به صورت غیر حضوری انجام شود.

سلامی بیان داشت: شعبه 5 تامین اجتماعی البرز 27 هزار بیمه شده اصلی، 7 هزار مستمری بگیر و 2 هزار کارگاه تحت پوشش دارد.

مدیر کل تامین اجتماعی البرز تصریح کرد: یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای تجهیزات و ساختمان شعبه 5 تامین اجتماعی البرز هزینه شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر، تامین اجتماعی استان البرز دارای 9 شعبه، 450 هزار نفر بیمه شده اصلی و 157 هزار مستمری بگیر است.

سلامی افزود: مقرر شده است طی مهرماه امسال، شعب تامین اجتماعی اشتهارد و طالقان و 2 شعبه کارگزاری در محمد شهر و ماهدشت نیز راه اندازی شود.

مدیر کل تامین اجتماعی البرز با بیان اینکه در حال حاضر یک میلیون و 500 هزار بیمه شده اصلی و تبعی از خدمات تامین اجتماعی در این استان استفاده می کنند، گفت: در سال جاری، 3 هزار و 400 میلیارد تومان مستمری به بازنشستگان استان البرز پرداخت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی