English

کیفیت هوای تهران در ۲۸ مرداد سالم است

وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 75 در شرایط سالم قرار دارد.

کیفیت هوای تهران در 28 مرداد سالم است

به گزارش خبرگزاری موج، حسین شهبازی مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اظهار کرد: وضعیت کیفی هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۷۵ در شرایط سالم قرار داشت، و همچنین کیفیت هوا هم اکنون پایتخت نیز با شاخص میانگین ۸۲ همچنان در شرایط سالم است.

وی با بیان اینکه بر اساس نتایج حاصل از پیش‌بینی وضعیت هواشناسی در ایستگاه مهرآباد، به تدریج طی امروز (۲۸ مرداد) بر میزان ناپایداری جوی افزوده خواهد شد، اظهار کرد: در برخی ساعات وزش باد به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه با جهت متغیر از سمت نواحی جنوب‌ شرقی تا جنوب‌غربی انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وزش باد در برخی ساعات امروز (۲۸ مرداد) افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه با تداوم این شرایط جوی طی فردا (۲۹ مرداد) برای برخی ساعات به ویژه در بعد ازظهر وزش باد از سمت نواحی جنوبی -جنوب‌ شرقی پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: بر این اساس احتمال می‌رود طی فردا (۲۹ مرداد) وزش باد در برخی ساعات سبب خیزش گرد و خاک و برغلظت ذرات معلق به طورنسبی افزوده شود.

شهبازی در ادامه گفت: دمای هوا در پایتخت تا روز آینده کاهش محسوسی خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه