English

علوم پزشکی کرمانشاه مجوز جراحی کاشت حلزون شنوایی را به دست آورد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از موافقت وزارت بهداشت با انجام جراحی کاشت حلزون شنوایی در این دانشگاه خبر داد و گفت: به‌زودی شاهد عمل جراحی کاشت حلزون شنوایی در کرمانشاه خواهیم بود.

علوم پزشکی کرمانشاه مجوز جراحی کاشت حلزون شنوایی را به دست آورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، دکتر محمودرضا مرادی با اعلام خبر از موافقت وزارت بهداشت با انجام جراحی کاشت حلزون شنوایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، ابراز داشت: علاوه بر کسب مجوز جراحی کاشت حلزون شنوایی در کرمانشاه، به دنبال راه‌اندازی بخش پیوند قلب در استان هستیم.

وی از تلاش برای راه‌اندازی بخش پیوند قلب را در بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه خبر داد و افزود: در حال حاضر مقدمات کار و رجیستری این جراحی پزشکی باقی‌مانده که آن را نیز به‌زودی مرتفع خواهیم ساخت.

وی بابیان اینکه هم‌اکنون تعداد پزشکان متخصص در بیشتر شهرستان‌های استان در حد مطلوبی قرار دارد، گفت: بااین‌وجود متأسفانه به دلیل برخی مسائل فرهنگی ازجمله این اعتقاد که "عملکرد متخصصین مستقر در مرکز استان بهتر از متخصصین شهرستان‌ها است"، حجم مراجعه از شهرستان‌ها به مرکز استان کماکان بالا است.

دکتر مرادی در خصوص صدور مجوز فعالیت پزشکان در محدوده پارکینگ شهرداری کرمانشاه اظهار کرد: قبلاً طرحی باهدف کاهش ترافیک که در آن محدودیت‌هایی را درزمینهٔ صدور مجوز فعالیت پزشکان در این محدوده اعمال می‌کرد اجرا شد، اما به دلایل مختلف این طرح چندان تأثیرگذار نبود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام داشت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تشکیل کمیسیونی ویژه، فعالیت پزشکان در این محدوده را منوط به شرایطی کرده که امیدواریم بتواند از بار تجمع مطب‌های پزشکان در این نقطه از شهر بکاهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه