English

سردار اشتری:

دشمنان به دنبال تلخ کردن کام مردم هستند

فرمانده ناجا گفت: دشمنان به دنبال سیاه نمایی، القاء و پمپاژ ناامیدی در جامعه و تلخ کردن کام مردم هستند.

دشمنان به دنبال تلخ کردن کام مردم هستند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین اشتری در گردهمایی سراسری مسئولان رده‌های تحقیقاتی و مطالعاتی ناجا با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، شهیدان مدافع حرم و حریم و عرصه نظم و امنیت، اظهار داشت: امید است نتایج این نشست دو روزه به پیشرفت و موفقیت‌های بیشتر نیروی انتظامی منتج شود.

وی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این همایش به ویژه سردار محمد قصری؛ رئیس پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا، افزود: اقدامات این مجموعه در پیشبرد اهداف نیروی انتظامی بسیار مثمر ثمر است، بنابراین تقویت مراکز و دفاتر تحقیقاتی، مطالعاتی و پژوهشی از اولویت‌های کاری است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به شرفیابی جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی محضر مقام معظم رهبری در فروردین ماه سال جاری، عنوان کرد: معظم له بر تعیین اهداف و اولویت‌ها و مشخص کردن مسئولی برای پیگیری این امور تأکید داشتند و این توصیه و تأکید فرماندهی معظم کل قوا رویکرد ما در نیروی انتظامی است، به گونه‌ای که در سال جاری اولویت‌ها را مشخص کرده ایم و به جد آن‌ها را دنبال می‌کنیم.

سردار اشتری با بیان اینکه پیگیری امور باید در اولویت رده‌های تحقیقاتی و مطالعاتی باشد، تأکید کرد: اثربخشی اقدامات نیز برآورد و بررسی شود؛ اینکه چه میزان اقداماتی که پیگیری و اجرایی می‌کنیم در پیشرفت امور و مأموریت‌ها تأثیرگذار است اهمیت بسزایی دارد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه رده‌های تحقیقاتی و مطالعاتی؛ قوه عاقله و مغز متفکر ناجا هستند، خاطر نشان کرد: اگر این قوه عاقله خوب و درست عمل کند تأثیرات مطلوب این رویکرد را تا پایین‌ترین رده‌ها می‌بینیم.

وی با تأکید بر اینکه خلاء‌های سازمان براساس اقدامات مطالعاتی و پژوهشی احصاء شود، مطرح کرد: پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی بایستی برای رفع خلاء‌ها و کاستی‌ها راهکارهای علمی، کاربردی و عملیاتی دهد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به اهمیت هیئت‌های اندیشه ورزی خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت نخبگان، علما، مراجع، صاحب نظران و ... برای موفقیت سازمان بهره ببریم و از ظرفیت و اثربخشی جلسات اندیشه ورزی غافل نشویم.

سردار اشتری تأکید کرد: ترسیم مسیر و فرآیندی برای رسیدن به اهداف با روش‌های مناسب، از وظایف اصلی پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی است.

وی در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه هرگز در پیگیری موضوعات و امور به دنبال آمار و گزارش دهی نیستیم، افزود: اثربخشی اقدامات برایمان از هر اولویتی بالاتر است و ارائه راهکارهای عملیاتی و کاربردی راهگشای بسیاری از امور است.

سردار اشتری با تأکید بر لزوم انجام اقدامات نوآورانه خاطرنشان کرد: تحول آفرینی مثبت و ابتکار عمل در راستای پیشبرد اهداف از راهبردهای اساسی نیروی انتظامی است.

رئیس پلیس کشور اضافه کرد: ان شاء الله در حوزه‌های پژوهشی، تحقیقاتی و مطالعاتی شاهد تحول باشیم و نیروی انتظامی در این حوزه الگوی سایر سازمان‌ها باشد، هر چند ناجا در موضوعات تحقیقاتی و مطالعاتی پیشتاز است.

وی با بیان اینکه بر مبنای افکارسنجی و نظرسنجی‌ها میزان اعتماد عمومی و مردمی به پلیس افزایش داشته است، تأکید کرد: لازم است این سرمایه ارزشمند را قدر بدانیم و از ظرفیت‌های مختلف برای ارتقاء این مهم، استفاده کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: به اذعان بسیاری از مسئولان کشوری و لشکری، روز به روز بر بلوغ و پیشروی پلیس افزوده می‌شود و بی شک با این رویه، هوشمندانه‌تر عمل می‌کنیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور تأکید کرد: اگر به وظایف خود درست و به موقع عمل کنیم کل جامعه از این عملکرد مطلوب منتفع و بهره مند می‌شوند.

سردار اشتری بیان کرد: جهت گیری علمی در ناجا باید ارزشی، برای تأمین و توسعه امنیت و مبتنی بر مبانی دینی و انقلابی باشد.

فرمانده نیروی انتظامی خطاب به مسئولان رده‌های تحقیقاتی و مطالعاتی ناجا اشاره کرد: محصول اقدامات درست شما رسیدن به پلیس انقلابی، مردمی، وظیفه شناس و اثرگذار است.

وی در ادامه بیان کرد: بنده به این جلسه و اعضای حاضر در آن امیدوارم و معتقدم با روحیه جهادی، توانمندی و تخصص تک تک شما مدیران، مسئولان و کارکنان مراکز و دفاتر تحقیقاتی و پژوهشی می‌توانیم به موفقیت‌های بیشتری برسیم.

فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی هستیم و الحمدالله شاهدیم که روز به روز درخت تنومند انقلاب قوی‌تر و شکوفاتر می‌شود و در این ۴۰ سال به پیشرفت‌های بسیاری دست یافته ایم.

سردار اشتری تأکید کرد: پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در این چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، در طول تاریخ و تمدن ایران بی بدیل است، اما دشمنان به دنبال سیاه نمایی، القاء و پمپاژ ناامیدی در جامعه و تلخ کردن کام مردم هستند بنابراین در مقابل این توطئه‌ها باید مراقب و هوشیار باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: ما به عنوان پاسداران نظم و امنیت و حافظان دستاوردهای انقلاب باید به خوبی از ارزش‌های نظام و انقلاب صیانت کنیم.

سردار اشتری با اشاره به تلاش گروهک‌های ضدانقلاب برای تحرکات توطئه افکنانه، عنوان کرد: مردم گروه‌های فتنه انگیز و توطئه افکن را به خوبی می‌شناسند و همواره پاسخ دندان شکنی به این افراد داده اند.

سردار اشتری با بیان اینکه ضرورت دارد قدرت تجزیه و تحلیل شرایط موجود را ارتقاء دهیم، تأکید کرد: باید به عنوان سربازان امام (عج)، ولایت و حافظان جان، مال و ناموس مردم، روحیه امید در جامعه بدمیم.

وی در پایان گفت: از زحمات همه همکارانم در پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا تشکر می‌کنم و ان شاء الله روز به روز شاهد شکوفایی و پیشرفت بیشتر این مجموعه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی