English

حجت الاسلام صادقی:

مسئولان سعه صدر خود را بالا ببرند

معاون فرهنگی قوه قضائیه بر توسعه فرهنگ مطالبه گری به حق و توسعه فرهنگ پاسخگویی مسئولان تاکید کرد و گفت: مسئولان سعه صدر خود را بالا ببرند.

مسئولان سعه صدر خود را بالا ببرند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، حجت الاسلام صادقی در نشست رسانه و فرهنگ مطالبه گری، بیان کرد: در این نشست مطلبی در مورد فرهنگ مطالبه گری بیان نشد.

وی افزود: باید مرزهای مطالبه گری را رعایت کرد اول مرز حریم خصوصی افراد و مرزهای اجتماعی و سپس باید مطالبه گری بر اساس حق باشد.

حجت الاسلام صادقی تصریح کرد: باید دید خبرنگاران کارشان در مسیر مطالبات جبهه مظلومان است یا مستکبران و آمریکا و البته در کنار فرهنگ مطالبه گری باید فرهنگ پاسخگویی را ترویج داد.

وی یادآور شد: مسئولین ما باید سعه صدر خود را بالا ببرند.

معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: لازم نیست در فرهنگ عمومی هر محتوایی توسعه باید و باید مطالبات به حق از مردم در رعایت قوانین و رعایت حقوق یکدیگر را در سطح جامعه بالا برد و تلاش کنید در فرهنگ سازی و مردم حقوق یکدیگر را رعایت کنند و پرونده های قضایی ناشی از همین بی توجهی به حقوق یکدیگر است.

حجت الاسلام صادقی با طرح این موضوع که مطالبه گری باید بر اساس وظیفه پاسخگویی توسعه باید، افزود: باید وظیفه پاسخگویی در برابر به حق بودن مطالبه گری قوت گیرد‌.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه