English

سردار اشتری:

تحریم‌ های دشمن برای مردم ایران موضوع جدیدی نیست

رییس پلیس کشور با تاکید بر این‌که تحریم‌های دشمن برای مردم ایران موضوع جدیدی نیست، گفت: ما از ابتدای انقلاب همیشه تحریم بودیم و همین تحریم‌ها سبب شد که ما روی پای خود بایستیم به گونه‌ای که امروز بنیه دفاعی ما بسیار قوی و متکی به توانمندی‌های داخلی است.

تحریم‌ های دشمن برای مردم ایران موضوع جدیدی نیست

به گزارش خبرگزاری موج، سردارحسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی یزد با بیان اینکه استان یزد مردمی متدین، نجیب و قانع دارد،‌ گفت: هرچقدر ما به این مردم خدمت کنیم قطعا باز هم کم است و ما باید سعی کنیم تلاش خود را در این راستا افزایش دهیم .

وی اقدامات فرماندهی انتظامی استان یزد را خوب ارزیابی کرد و افزود: در کنار تمام ویژگی‌ها و نقاط مثبت استان، یزد از برخی جنبه‌ها مورد آسیب قرار می‌گیرد که یکی از این موارد بحث موادمخدر است .

فرمانده نیروی انتظامی با بیان این‌که یزد به دلیل قرارگیری در مسیر دیگر استان‌ها، محل ترانزیت مواد مخدر است، بر لزوم وجود قاطعیت در برخورد با مواد مخدر تاکید کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی با جدیت و قاطعیت تمام در برابر این پدیده ایستادگی می‌کند و نباید بگذاریم جوانان ما به این مواد آلوده شوند .

اشتری موضوع اتباع غیرمجاز را یکی دیگر از چالش‌های استان یزد بیان و اظهار کرد: نظم بخشیدن به اتباع و ساماندهی آنها یکی از موضوعات اولویت‌دار استان یزد است و ما باید با حمایت‌های شورای تامین و همکاری نهادهای مختلف، بیش از پیش به این موضوع بپردازیم و نسبت به ساماندهی آنها اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم استان یزد به دلیل ویژگی بارز مهمان‌نوازی که دارند با اتباع به بهترین نحو ممکن برخورد می‌کنند ولی حتما باید نسبت به ساماندهی اتباع اقدام لازم به عمل آید .

رییس پلیس کشور با تاکید بر لزوم آمادگی بیش از پیش،  ادامه داد: در وضعیت کنونی که دشمنان قسم خورده به دنبال وارد کردن خدشه به انقلاب اسلامی ایران هستند باید بیش از پیش آمادگی خود را حفظ کنیم .

وی با تاکید بر این‌که تحریم‌های دشمن برای مردم ایران موضوع جدیدی نیست تصریح کرد: ما از ابتدای انقلاب همیشه تحریم بودیم و همین تحریم‌ها سبب شد که ما روی پای خود بایستیم به گونه‌ای که امروز بنیه دفاعی ما بسیار قوی و متکی به توانمندی‌های داخلی است .

فرمانده نیروی انتظامی بااشاره به موضوع تحریم‌ها گفت: اگر ما روی پای خودمان بایستیم و منویات مقام معظم رهبری را عمل کنیم قطعا این تحریم‌ها برای ما خیر و برکاتی به همراه دارد که در آینده این برکات را درک می‌کنیم .

اشتری با تاکید بر این‌که دشمن تمام توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف به کار بسته است، بیان کرد: امروز دشمن در شبکه‌های اجتماعی تحرکات بسیار گسترده‌ای علیه انقلاب انجام می‌دهند ولی خوشبختانه این تحرکات به دلیل هوشیاری بالای مردم و نیروهای نظامی و انتظامی خنثی شده و می‌شود .

وی با تاکید بر این‌که آحاد ملت ایران پیشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند خاطرنشان کرد: ما قطعا صف مردم را از افرادی که به دنبال تامین منافع شخصی خود به وسیله ناامن کردن فضا هستند جدا می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم کسی در این عرصه به انقلاب و امنیتی که در این کشور وجود دارد ضربه و خدشه وارد کند .

وی ادامه داد: ما صحنه‌های بسیار سختی را پس از انقلاب پشت سرگذاشتیم که برخی تحرکات امروز دشمن نسبت به این صحنه‌های سخت از جمله دفاع مقدس و موضوع منافقین هیچ چیزی نیست با این حال با هوشیاری کامل این تحرکات را دنبال کرده و با متخلفان برخورد صورت می‌گیرد .

اشتری با اشاره به تحرکات دشمنان بیان اینکه درخت تنومند انقلاب به حدی قوی است که چنین بادهایی هیچ تاثیری بر این درخت تنومند ندارد، افزود: نیروی انتظامی امروز به حول و قوه الهی و با هدایت‌های مقام معظم رهبری و فعالیت‌های جهادی تمام همکاران ما در این نهاد، محکم، با برنامه و مقتدرانه در راستای عمل به وظایف و برنامه‌هایش قدم بر می‌دارد.

وی از افزایش میزان رضایت مردم از نیروی انتظامی بر اساس نظرسنجی‌های برخی نهادهای انقلاب خبر داد و گفت: خدا را شاکر هستیم که این عزت را به برکت انقلاب اسلامی ایران، خون شهدا، امام و رهبری به دست ما داد و این لباس خدمت‌گذاری به مردم و دفاع از امنیت ایران اسلامی را بر تن داریم .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه