English

فرمانده مرزبانی ناجا:

پاسگاه‌ها و یگان‌های مرزی، سنگر دفاعی نظام هستند

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: آموزش؛ اولویت جدی ما در مرزبانی است، لذا این مسیر شروع شده و برای رسیدن به تکامل در این مقوله مهم، آموزش باید در تمامی رده‌ها و یگان‌های مرزی و رزمی در اولویت باشد.

پاسگاه‌ها و یگان‌های مرزی، سنگر دفاعی نظام هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، سردار قاسم رضایی با اشاره به اینکه آموزش از  الویت های مرزبانی برای مقابله با دشمنان انقلاب است افزود: تربیت، اخلاق، رفتار ادبی سازمانی و مهارتی، از برنامه‌های آموزشی ما است که باید با سرعت، دقت، روحیه ‎‌ جهادی و انقلابی مشکلات آموزش مرتفع و پویا شود.

فرمانده مرزبانی ناجا سردار قاسم رضایی

وی با اشاره به اینکه فضا سازی تبلیغات مرزبانی در  استان‌ها و رده‌ها، باید با رویکرد دفاعی – نظامی باشد و تمرین‌ها و رزمایش‌ها نیز بر همین اساس اجرایی و عملی شود تصریح کرد: پاسگاه‌ها و یگان‌های مرزی، سنگر دفاعی نظام هستند که مهمترین رویکرد مرزبانی در مرزها، رویکرد دفاعی - نظامی برای دفاع از ایران اسلامی است این در حالی است که مرزبانان باید با روحیه جهادی و انقلابی در مرزها پیش روی کنند و خود حفاظتی را در دستور کار قرار دهند تا از آسیب‌پذیری‌های احتمالی صیانت شوند.  

سردار قاسم رضایی با تاکید براهمیت برگزاری دوره‌های همتاپروری، خاطرنشان کرد: اولویت مهم آموزش، همتاپروری است که باید به صورت عملی در یگان‌های مرزی اجرا شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه