English

حبیب زاده:

شهردار تهران باید پیگیری پرداخت مطالبات کارگران و بازنشستگان باشد

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران گفت: لازم است شهردار تهران با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی و آسیب‌ پذیر بودن کارگران توجه جدی به پیگیری پرداخت مطالبات آنها داشته باشد و آن را در اولویت قرار دهد.

شهردار تهران باید پیگیری پرداخت مطالبات کارگران و بازنشستگان باشد

به گزارش خبرگزاری موج، افشین حبیب زاده رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه موضوع تذکر من به شهردار تهران است، اظهار کرد: چهارشنبه هفته گذشته جمعی از رانندگان بازنشسته شرکت واحد اتوبوسرانی تجمع کردند و نسبت به عدم پرداخت ۳ درصد پس انداز حقوق‌شان و عدم پرداخت مطالبات در صندوق ذخیره کارکنان شهرداری انتقاد داشتند.

وی با بیان اینکه کارگران بسیاری هستند که چندین ماه است که بازنشست شده‌اند؛ اما هنوز مطالبات‌شان را دریافت نکرده‌اند، افزود:‌ شهردار تهران می‌بایست به مسئله پرداخت مطالبات کارگران و بازنشستگان توجه ویژه‌ای داشته باشد.

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران افزود: لازم است شهردار تهران با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی و آسیب‌ پذیر بودن کارگران توجه جدی به پیگیری پرداخت مطالبات آنها داشته باشد و آن را در اولویت قرار دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه