English

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی:

سازمان تامین اجتماعی در راستای توسعه کمی و کیفی مراکز درمانی برنامه های متعددی را اجرایی ساخته است

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه در فضای ملکی سازمان تامین اجتماعی، درمان برای بیمه شدگان رایگان است، گفت: این افتخاری است که سازمان تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید در راستای توسعه کمی و کیفی فضاهای فیزیکی ملکی قدم برداشته است.

سازمان تامین اجتماعی در راستای توسعه کمی و کیفی مراکز درمانی برنامه های متعددی را اجرایی ساخته است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عبدالرحمن تاج الدین درمراسم افتتاح اورژانس، هتلینگ و ام آر آی بیمارستان تامین اجتماعی آتیه همدان که با حضور استاندار این استان برگزار شد، با بیان اینکه به مناسبت هفته تامین اجتماعی ده‌ها پروژه در اقصی نقاط کشور و عموماً در مناطق کمتر توسعه‌یافته مورد بهره‌برداری قرار گرفت، اظهار کرد: امروز درمانگاه شهرستان رزن به عنوان یکی از درمانگاه‌های سازمان تامین اجتماعی طبق استانداردهای روز بهره‌برداری شد.

وی با اشاره به اینکه درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بهار در استان همدان به زودی ساخته می‌شود، گفت: در حوزه به‌روزرسانی تجهیزات پزشکی به اندازه یک دهه در عرصه درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی اقدام شده است.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در این راستا شاهد ورود دستگاه‌هایی همچون «MRI»، «سی تی اسکن» و نیز سیستم «پکس» در بیمارستان آتیه همدان هستیم، خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم سازمان تامین اجتماعی در کسب رضایتمندی بیمه‌شدگان تلاش کرده است.

تاج‌الدین با تاکید به اینکه برخی از فضاهای بیمارستانی سازمان تامین اجتماعی در شأن بیمه‌شدگان، بیمار، پزشک، پرستار و کارکنان بیمارستان نبود و برای بهسازی آنها اقدام شد، گفت: امروز فضای آرام‌بخشی فراهم شده که این مهم نه تنها در ارائه خدمات با کیفیت بلکه در افزایش روحیه نشاط بیماران نیز موثر است.

وی با بیان اینکه استاندار همدان امروز از اقدامات صورت گرفته در بیمارستان آتیه رضایتمند است ، افزود: سازمان تامین اجتماعی هر ماه ٦ هزار میلیارد تومان هزینه می کند.

معاون حقوقی و امور مجلس تامین اجتماعی با اشاره به اینکه تامین اجتماعی یک سازمان درآمد هزینه است، خاطرنشان کرد: این سازمان باید خود تجهیز منابع و توزیع منابع را انجام دهد و درآمدی از نفت و ردیف اعتباری از بودجه دولتی ندارد.

وی از وجود ٣ میلیون و ٢٠٠ هزار بازنشسته تامین اجتماعی در کشور خبر داد که با خانواده‌هایشان بیش از ٥ میلیون نفر می‌شوند و در ادامه افزود: در ارائه خدمات بهتر به این افراد تلاش کرده‌ایم اما معتقدیم خدمات هنوز کامل نیست .

تاج الدین با اشاره به اینکه در مجلس در قالب برنامه پنجم توسعه برای نخستین بار بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی نهادینه شده است، خاطرنشان کرد: بر اساس این برنامه امسال در بودجه سالانه کشور ٥٠ هزار میلیارد تومان دولت موظف شد با اولویت سازمان تامین اجتماعی نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کند.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: در راستای تجهیز فضاهای درمانی و توسعه اقدامات بیمه‌ای در استان همدان کارهای خوبی صورت گرفته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان نیز در این مراسم گفت: اورژانس بیمارستان آتیه با اعتباری بالغ بر ٢٣ میلیارد ریال و مرکز ام آر آی با اعتبار ٧٠ میلیارد ریال راه اندازی شده است.
دکتر علیرضا صفری افزود: انبار دارویی بیمارستان غرضی ملایر نیز به مساحت هزار متر مربع و اعتبار ٧٠ میلیارد ریال نیز آماده بهره برداری است که در هفته های آینده بهره برداری می شود.زایشگاه بیمارستان غرضی با ١٠ میلیارد ریال اعتبار نیز در حال بازسازی است که به زودی بهره برداری می شود.
وی تعداد بیمه شده تامین اجتماعی استان همدان را ٧٨٠ هزار نفر ذکر کرد و افزود: تعداد تخت فعال در استان همدان ٣٠٠ تخت است که نسبت بیمه شده به تخت فعال در رتیه پنجم کشور هستیم.
مدیر درمان  تامین اجتماعی استان همدان اظهار داشت: کلینیک بیهوشی بیمارستان آتیه همدان نیز راه‌اندازی شده که مراحل جراحی بیماران را مطلوب تر کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه