English

معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی:

تفاهم نامه سازمان تأمین اجتماعی و معاونت علمی و فن آوری رئیس جمهور اقدامی اثرگذار در حمایت از شرکتهای دانش بنیان است

معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی امضای تفاهم نامه بین این سازمان و معاونت علمی و فن آوری رئیس جمهور را حاصل گفتگو و تعامل سازنده با شرکای اجتماعی دانست و گفت: اجرایی شدن این تفاهم نامه اقدامی اثرگذار در حمایت از شرکتهای دانش بنیان است.

تفاهم نامه سازمان تأمین اجتماعی و معاونت علمی و فن آوری رئیس جمهور اقدامی اثرگذار در حمایت از شرکتهای دانش بنیان است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمد حسن زدا در مراسم امضای تفاهم نامه سازمان تأمین اجتماعی با معاونت علمی و فن آوری رئیس جمهور اظهار داشت: این تفاهم نلمه در ادامه توافق با بیمه بنیاد ملی نخبگان و معافیت قراردادهای پژوهشی از ضریب پیمان اجرایی می شود.

وی از تشکیل کارگروه مشترکی برای اجرای این تفاهم نامه و همچنین توسعه همکاری ها در حوزه شرکت های دانش بنیان خبر داد و گفت: شرکتهای دانش بنیان با معرفی معاونت علمی ریاست جمهری از محاسبه ضریب پیمان معاف هستند و دو شعبه تامین اجتماعی برای ارائه خدمات به این شرکتها اختصاص یافته است.

مهندس علی معیری، مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: تامین اجتماعی سازمانی خدمت رسان است و از فن آوری اطلاعات به عنوان عامل توانمند ساز استفاده حداکثری می کند.

معیری با اشاره به اینکه ۴۰ میلیون مراجعه حضوری و ۲۰۰ میلیون مراجعه غیر حضوری در بخش بیمه ای سازمان انجام می شود، اظهار داشت: استراتژی تامین اجتماعی دیجیتال از سال ۹۶ شروع شده و تا سال ۹۹  با تکمیل برنامه های در دست اجرا شاهد تحول اساسی در خدمات غیرحضوری این سازمان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ۷۲ پروژه در حوزه فن آوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی در حال اجرا است، افزود: واگذاری تصدی گری به بخش خصوصی در این حوزه مورد توجه قرار می گیرد.

مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تأمین اجتماعی از اجرای سرویس های مختلف در بستر فن آوری اطلاعات خبر داد و گفت: در حوزه درمان سازمان تأمین اجتماعی نسخه الکترونیک اجرایی شده و پروژه بیمارستان هوشمند را دنبال می کنیم.

علی اکبر ربیع زاده، مدیرکل دفتر نظارت و ارزشیابی امور استانهای سازمان تأمین اجتماعی نیز از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس  از شعبه ۴ تأمین اجتماعی تهران، گفت: شعبه ۴ از جمله شعب پر ازدحام تأمین اجتماعی است که با میز خدمت و ساختار نوین خدمات، فعالیت این شعبه متحول شده و مراجعه کندگان با سرعت بسیار بالاتری خدمات مورد نیاز را دریافت می کنند

وی افزود: با اجرای برنامه ساختار نوین ارائه خدمات و همچنین استقرار میز خدمت، در حال حاضر خدمات مورد مراجعه کنندگان و تمام فرآیند خدمت رسانی در یک باجه و با سرعت بالا ارائه می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه