English

سردار رحیمی:

لیست ۵۰ خریدار عمده سکه در اختیار پلیس قرار گرفت

رئیس پلیس پایتخت اعلام کرد: لیست ۵۰ نفر از خریداران عمده سکه که اقدام به خرید بیشترین سکه کرده بودند در اختیار پلیس است و پلیس‌های تخصصی در این زمینه تحقیقات خود را انجام می دهند.

لیست 50 خریدار عمده سکه در اختیار پلیس قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه مرحله دوم طرح سراسری دستگیری ارازل و اوباش و مزاحمین نوامیس در شهر تهران درباره وضعیت بازار سکه و ارز اظهار کرد: سلطان سکه همان طور که آقای اژه‌ای اسمشان را "وحید مظلومی" اعلام کرد در اختیار پلیس آگاهی قرار داشته و تاکنون بالغ بر ۱۸ نفر از نوچه‌ها و همدستانش که برادرش نیز در بین آنان بود در اختیار پلیس است.

 

وی با بیان این که این فرد در سال ۹۱ نیز دستگیر شده و در همان مراحل دادگاه به اعدام محکوم شده بود، اظهار کرد:  اما در مراحل دیگر حکم این فرد تغییر کرده و آزاد شده بود.

رحیمی با بیان این که تحقیقات درباره‌ی پرونده این فرد در حال پیگیری و تکمیل است گفت: تعدادی از نوچه‌ها و اطرافیان این فرد نیز با وثیقه‌های چند میلیونی و میلیاردی آزاد شده بودند.

به گفته رحیمی گردش مالی سلطان سکه، بیشتر از آنچه که در تحقیقات اولیه مشخص شده، بوده است،

رحیمی با اشاره به اجرای طرح برخورد با مخلان بازار سکه و ارز در روزهای پایانی سال گذشته خاطر نشان کرد: تعدادی از دستگیر شدگان به همراه سلطان سکه جزو ۹۰ نفری بودند که در آن طرح دستگیر شده بودند.

رئیس پلیس پایتخت همچنین در پاسخ به سوالی درباره اقدامات پلیس در خصوص انتشار اسامی افرادی که اقدام به دریافت ارز دولتی کرده بودند گفت: ۳۵ شرکتی که اقدام به واردات موبایل کرده بودند اطلاعاتشان در دست پلیس است و تحقیقات و بررسیهای ما دراین خصوص در حال انجام است.

وی ادامه داد: همچنین لیست ۵۰ نفر از خریداران عمده سکه که اقدام به خرید بیشترین سکه کرده بودند در اختیار پلیس است و پلیس‌های تخصصی در این زمینه تحقیقات خود را انجام می دهند.

رحیمی درباره ی وضعیت بازار فعلی سکه و ارز گفت: پس از دستگیری روند صعودی افزایش قیمتها کاهش یافت؛ البته همچنان ممکن است عده معدودی به شکل خزنده در بازار رفتار کنند که ما از اقدامات این افراد مطلعیم و با آنان برخورد خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه