English

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

ابتکارات سازمان تامین اجتماعی برای میدان دادن به استارت آپ ها قابل تقدیر است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه از ابتکارات این سازمان برای میدان دادن به کسب و کارهای نوپا تشکر می کنیم، گفت: خدمات بسیار خوبی است که به کسب و کارهای نوپا برای فعالیت میدان می دهید و امیدواریم استانداردهای لازم برای ایجاد فضای رقابتی برای استارت آپ ها فراهم شود.

ابتکارات سازمان تامین اجتماعی برای میدان دادن به استارت آپ ها قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مهندس محمد جواد آذری جهرمی در این دیدار با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی برای خدمات خوب و شایسته ای که ارائه می دهد، نمره خوبی کسب می کند، گفت: سازمان تامین اجتماعی می تواند از ظرفیت استارت آپ ها  مطلوبتر استفاده کند.
وی افزود: از ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بابت توجه به توسعه زیرساخت های آی تی در سازمان های تابعه تشکر می کنم. چشم انداز سازمان تامین اجتماعی در توسعه خدمات دیجیتال مناسب است و این سازمان در این بخش، موفقیت های قابل توجهی دارد.
مهندس آذری جهرمی گفت: سازمان تامین اجتماعی ۴۲ میلیون مخاطب دارد که مراجعات زیادی به این سازمان دارند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: بنا بر برنامه ششم توسعه، دولت مکلف است که ۱۲ و نیم درصد مراجعات به دستگاه ها را کم کند و راهکار تحقق این هدف دولت الکترونیک است که با سرعت و پشتکار در حال تحقق اهداف است استقرار دولت الکترونیک با اتصال سامانه ها انجام می شود و مردم می توانند از  این خدمات استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه سلامت الکترونیک از دیگر مراحل اجرای برنامه دولت الکترونیک است، گفت: در نظام سلامت تخلفاتی صورت می گیرد و خدمات غیرضروری تشخیصی و درمانی انجام می شود که با استقرار دولت الکترونیک و اتصال این حوزه ها که با کمک تامین اجتماعی انجام می شود، امکان کنترل هزینه ها قابل انجام است.
مهندس آذری جهرمی با اشاره به بازدید از دستاوردهای الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی افزود: یک بخشی از خدمات نیاز به حمایت دارند که در این خصوص همکاری می کنیم.
وی در خصوص فعالیت رایتل به عنوان یکی از شرکت های تابعه سازمان تامین اجتماعی گفت: این اپراتور با سرمایه گذاری مناسب در حال رشد است و بویژه در ماه های اخیر در افزایش مشترکین رشد خوبی داشته است و باید در رشد درآمدها نیز تاثیرگذار باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی