English

اسداله هادی نژاد خبر داد:

افزایش حجم کشفیات مواد مخدر در هفته اخیر در مقایسه با هفته گذشته/استان بوشهر رتبه اول در میزان کشف قرص های روانگردان

معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: حجم کشفیات مواد مخدر در هفته اخیر نسبت به هفته گذشته یک درصد افزایش داشته و بیشترین میزان قرص های روان گردان مکشوفه مربوط به استان بوشهر بوده است.

افزایش حجم کشفیات مواد مخدر در هفته اخیر در مقایسه با هفته گذشته/استان بوشهر رتبه اول در میزان کشف قرص های روانگردان

به گزارش خبرگزاری موج، اسداله هادی‌نژاد در رابطه با حجم کشفیات مواد مخدر در هفته اخیر گفت: مجموع کشفیات هفته اخیر ۱۳۶۱۳ کیلوگرم است که نسبت به هفته گذشته که ۱۳۴۹۳ کیلوگرم بود، یک درصد افزایش را نشان می‌دهد..

وی تاکید کرد: بیشترین حجم مواد مکشوفه از نوع تریاک به میزان ۱۰۲۲۰ کیلوگرم بوده که ۷۵ درصد از مجموع کشفیات را شامل می‌شود.

معاون مقابله با عرضه ستاد افزود: در این مدت ۱۱۸۷ کیلوگرم حشیش، ۱۷۰۶ کیلوگرم هروئین، ۳۰۶ کیلوگرم مرفین، ‌‌ ۲۹ کیلوگرم شیشه، ۴۴۱ کیلوگرم مواد پیش‌ساز، ۹۵۲۰۵ عدد قرص روانگردان و ۱۶۳ کیلوگرم سایر مواد کشف و ضبط شده است.

هادی‌نژاد با بیان اینکه این میزان از کشفیات طی ۱۶۹۰ فقره عملیات صورت گرفته است، گفت: سرانه کشفیات مواد مخدر در این دوره ۸ کیلوگرم به ازای هر عملیات بوده است.

وی افزود: از مجموع ۴۴۱ لیتر مواد پیش ساز مکشوفه در این مقطع، بیشترین تعداد به ترتیب با ۱۸۳ لیتر به استان البرز، ۱۷۱ لیتر استان کرمانشاه، ۷۳ لیتر استان خراسان شمالی و مابقی مربوط به تهران و چهارمحال و بختیاری است..

. معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد بیان داشت: از مجموع ۹۵۰۲۵ عدد قرص‌های روانگردان مکشوفه در این مقطع، بیشترین تعداد به ترتیب با ۸۸۰۰۰ عدد مربوط به استان بوشهر، ۶۷۰۰ عدد استان کرمانشاه، ۳۳۰ عدد استان آذربایجان غربی و مابقی مربوط به گلستان و همدان است.

هادی‌نژاد با بیان اینکه بالغ بر ۷۴.۴ درصد کشفیات این دوره زمانی مربوط به پنج استان کشور است، اظهار داشت: بیشترین حجم کشفیات با ۳۳۳۳ کیلوگرم مربوط به استان هرمزگان است که معادل ۲۴.۵ درصد کشفیات کشور می‌باشد و سیستان و بلوچستان با ۲۷۹۱ کیلوگرم، فارس با ۲۱۸۵ کیلوگرم، کرمان با ۱۱۶۱ کیلوگرم و اصفهان با ۶۵۳ کیلوگرم به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

هادی‌نژاد افزود: سهم کشفیات سه استان اولویت‌دار حوزه مقابله یعنی سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان از کشفیات کل کشور در هفته مذکور ۵۳.۵ است.

این مقام مسئول در ستاد در پایان گفت: طی این مدت، ۱۴۴ دستگاه خودرو، ۱۲ دستگاه موتور سیکلت، ۱۵ قبضه سلاح و ۳۶ دستگاه موبایل نیز توقیف

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه