English

حجت الاسلام و المسلمین منتظری:

اگر فکر می کنید با سیاست شیطانی می‌توانید به مقصود برسید، در اشتباهید

دادستان کل کشور گفت: گام به گام یعنی به بهانه فوتبال ایران اسپانیا کار‌هایی شود که شرم می‌کنم بگویم. اگر با سیاست شیطانی گام به گام خود فکر می‌کنید می‌توانید به مقصود برسید اشتباه می‌کنید.

اگر فکر می کنید با سیاست شیطانی می‌توانید به مقصود برسید، در اشتباهید

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور در مراسم دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران دستگاه قضا ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: امیرالمومنین (ع) در یک سخنی فرموده اند که جهاد پس از اسلام بهترین و با ثبات‌ترین اعمال دین است و بقای دین به جهاد است.
وی با بیان اینکه گاهی جهاد با جان است و گاهی با مال، گفت: خداوند در قرآن جهاد مال را برابر با جهاد جان قرار داده است.

دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه در قرآن به جهاد کبیر هم اشاره شده است، گفت: مفسرین جهاد کبیر را اینگونه تفسیر کرده اند که از کفار تبعیت نکن و با قرآن جهاد کبیر کن، در عرصه اعتقادات، فرهنگ و ساختن انسان ما امروز در یک میدان مبارزه هستیم که یقینا می‌تواند مصداق جهاد کبیر باشد.

وی ادامه داد: امروز دشمن از طریق جنگ نظامی به میدان نیامده، حضور دشمن امروز به صورت جنگ فرهنگی است. همانگونه که رهبری تحت عنوان شبیخون فرهنگی هشدار دادند.

منتظری گفت: فضای مجازی و پیام رسان‌ها و فناوری روز را اگر مشاهده کنید می‌بینید که در اعماق زندگی ما نفوذ کرده و همه یک دستگاهی به نام موبایل به دست دارند و از طریق ورود به اینترنت به دنیایی لایتناهی ورود کرده اند و دشمن هم از همین طریق برای مبارزه با اعتقادات و مقدسات وارد شده است.

دادستان کل کشور گفت: ما در دادستانی معاونت فضای مجازی داریم اگر بدانید با چه انبوهی از آموزه‌های ضد ارزش‌های دینی، اخلاقی و اسلامی مواجه هستیم. چیز‌هایی که انسان شرم می‌کند نام آن را به زبان بیاورد.

وی ادامه داد: اگر امروز در میدان جنگ کبیر خود را مجهز نکنیم و به میدان نرویم از ناحیه تهاجم فرهنگی دشمن قطعاً آسیب می‌بینیم. متاسفانه زمینه‌های نفوذ فرهنگ غربی را نه تنها در فضای مجازی در بخش‌هایی از بدنه مدیریت کشور هم شاهد هستیم.

منتظری گفت: آنگاه که مخفیانه سند ذلت بار فرهنگی ٢٠٣٠ را امضا می‌کنند که اگر هشدار رهبری نبود امروز این سند ذلت بار را می‌بردند و آموزش می‌دادند حوادثی که اتفاق می‌افتد صفحات برخی نشریات و فضای مجازی این‌ها همه از همین مصادیق است.

دادستان کل کشور گفت: در قضیه اخیر هم به بهانه‌های مختلف ضربه خود را می‌زنند برای مثال تحت عنوان اینکه یک فضای شاد باز کنیم و خانواده‌ها صحنه فوتبال را ببینند!

وی ادامه داد: ما مخالف شادی نیستیم، اما آنچه شاهد بودیم و بعد دیدیم برخی روزنامه‌ها چه تیتری زدند که "آزادی آزاد شد" تحت همین عنوان زن و مرد و جوان و کودک و دختر و پسر را در استادیوم جمع کنند عده‌ای زن به این بهانه روسری خود را بردارند شروع به آواز و رقاصی کنند.

منتظری گفت: آیا خانواده‌های شهدا که این سرمایه‌های عظیم را دادند این هدف را داشتند؟ من خطابم به مدیرانی است که خبر داریم در پشت صحنه در دفتر کارشان نشسته اند و مورد اعتراض قرار گرفته اند و می‌گویند باید برای هدف خود گام به گام جلو برویم.

دادستان کل کشور گفت: گام به گام یعنی به بهانه فوتبال ایران اسپانیا کار‌هایی شود که شرم می‌کنم بگویم. اگر با سیاست شیطانی گام به گام خود فکر می‌کنید می‌توانید به مقصود برسید اشتباه می‌کنید.

وی ادامه داد: هم در دنیا و هم در آخرت دچار عذاب الهی می‌شوید و نهایت این گام به گام شما سقوط در عذاب الهی و سقوط در منجلابی است که دشمن برای شما در نظر گرفته است.

منتظری گفت: آنانی که متاسفانه در برخی مراکز مدیریت لانه کردند و دارند به این انقلاب خون شهدا خیانت می‌کنند، این درد را انسان به کجا ببرد.

دادستان کل کشور درباره استفاده خارجی‌ها از شکارگاه‌های کشور گفت: یکی از برنامه‌های آمریکای جنایتکار ممنوعیت ورود ایرانیان به آن کشور بود؛ امریکا با نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران اینگونه رفتار می‌کند بعد آن آقای مدیر برای اینکه یک شهروند امریکا در آسایش باشد اجازه می‌دهد به ایران بیاید و از شکارگاه ایران در نیشابور و کاشمر شکار کند و این ننگ را انسان به کجا ببرد.

وی با بیان اینکه دادستان کاشمر با شجاعت به این موضوع ورود کرده است و من به او آفرین گفتم، ادامه داد: خودم به این موضوع ورود کردم گفتند، چون در خارج از کشور هستند و دلار بیشتر می‌دهند اجازه دادیم به شکارگاه بروند.

منتظری گفت: ما با مردم آمریکا مشکل نداریم، اما اینکه آمریکا عناصری را به عنوان شکارچی به ایران بفرستد و جاسوسی کنند همانند اینکه تعدادی به عنوان فعال محیط زیست به ایران بفرستند و جاسوسی کنند که خوشبختانه این افراد شناسایی شدند برای ما قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه این قوه ٢١٢ شهید، ٢٦٠٠ جانباز و ١٦٤ تقدیم انقلاب کرده است، گفت: مراقب باشید و اجازه ندهید تعدادی از خناثان و سرسپردگان غرب بخواهند به کشور نفوذ کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه