English

صدور نسخه الکترونیک در مراکز درمانی طرف قرارداد تأمین اجتماعی در ٥ استان دیگر آغاز شد

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: با توجه به زمینه سازی ها و اقداماتی که طی سال های اخیر انجام گرفته است، سازمان تأمین اجتماعی پیشگام در توسعه پروژه نسخه الکترونیک و حذف دفترچه های کاغذی در مراکز درمانی طرف قرارداد است و اجرای این برنامه افتخاری برای سازمان تأمین اجتماعی است.

صدور نسخه الکترونیک در مراکز درمانی طرف قرارداد تأمین اجتماعی در ٥ استان دیگر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،  سید تقی نوربخش همزمان با آغاز برنامه حذف دفترچه کاغذی در مراکز درمانی طرف قرارداد سازمان تأمین اجتماعی در استان های قزوین، همدان، سمنان، اردبیل و خراسان جنوبی در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران بیمه ای و درمانی تأمین اجتماعی این استانها اظهار داشت: اجرای موفق این برنامه با ایجاد بستر فرهنگی و اجتماعی و همکاری سایر اجزای نظام سلامت قابل انجام است.

نوربخش افزود: وزارت بهداشت به عنوان متولی نظام سلامت بیشترین همکاری را با برنامه حذف دفترچه های کاغذی دارد و اجرای موفق این برنامه با حمایت وزیر بهداشت اجرایی شد.

وی ادامه داد: سازمان نظام پزشکی نیز بابت صدور مجوز امضای دیجیتال همکاری بسیار موثری در اجرای این برنامه دارد و تمامی اجزای نظام سلامت آماده همکاری و هم افزایی برای موفقیت اجرای برنامه نسخه الکترونیک هستند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی پرداخت به روز ٦٠ درصد مطالبات پزشکان همکار این برنامه را از مهمترین مزایای ایجاد شده عنوان کرد و گفت: برای پرداخت ٦٠ درصد مطالبات داروخانه های همکار این برنامه نیز درحال پیگیری هستیم و با توجه به زمینه سازی های انجام شده این کار نیز به زودی به مرحله اجرا می رسد.

نوربخش انتخاب استان های مجری این مرحله از برنامه نسخه الکترونیک را بر اساس وجود آمادگی در استان ها عنوان کرد و گفت: براساس پیش بینی های صورت گرفته این برنامه تا پایان سال جاری در تمامی استانها آغاز می شود.

مهدی درخشان، معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی در این جلسه گفت: نسخه الکترونیک یک طرح ملی است که به خوبی در حال توسعه در کشور است و امیدواریم مطابق با برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال شاهد اجرای برنامه در کل کشور باشیم.

وی افزود: معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی از استان هایی که در اجرای این برنامه پیشگام هستند حمایت می کند و اجرای این برنامه را گام موثری در راستای توسعه بیشتر خدمات درمانی و ارتقاء خدمات سازمان تأمین اجتماعی می دانیم.

محمدعلی بیطرف، مشاور ارشد مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در امور درمان نیز در این جلسه گفت: برنامه حذف دفترچه و تولید نسخه الکترونیک در تمامی مراکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی درحال اجرا است و توسعه این برنامه به مراکز طرف قرارداد نیز به خوبی درحال انجام است.

وی افزود: این برنامه در استان های یزد، اصفهان، گیلان و مازندران در حال اجراست و از امروز نیز در استان های قزوین، همدان، سمنان، اردبیل و خراسان جنوبی آغاز می شود.

مهندس علی معیری، مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تأمین اجتماعی نیز گفت: برنامه آموزش کارکنان در ٥ استان منتخب اجرای این برنامه انجام شده و دفتر راهبری سیستم ها از کارکنان استان های مجری این برنامه حمایت کامل خواهد کرد.

وی همکاری سازمان نظام پزشکی در تخصیص امضای الکترونیک به پزشکان را برای موفقیت اجرای این برنامه بسیار موثر دانست و افزود: این مجوزها صادر شده و توسعه نسخه الکترونیک مطابق با برنامه در حال اجرا است.

محمدصادق بابایی، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین که به صورت ویدئو کنفرانس در این جلسه شرکت داشت، گفت: در استان قزوین از ابتدای طرح با همکاری اداره کل تأمین اجتماعی و سایر مبادی استانی موضوع را مطرح کرده ایم که مورد استقبال قرار گرفته است و نهایت همکاری از سوی دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد.

سید مجتبی اکرم، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان نیز در این جلسه گفت: آموزش همکاران مجری این برنامه در استان سمنان به خوبی در حال انجام است و مقدمات اجرای این برنامه در تمامی شهرستان های استان فراهم شده است.

علیرضا صفری، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان در این جلسه گفت: اطلاع رسانی به پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد سازمان تأمین اجتماعی در استان همدان به خوبی انجام شده است و با توجه به مزایای قابل توجه ایجاد شده در پرداخت مطالبات، پزشکان استان همدان آماده همکاری در اجرای این برنامه هستند.

قادر برجی، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: برای اجرای برنامه نسخه الکترونیک پیش بینی های لازم انجام شده است و از فردا ثبت نام پزشکان طرف قرارداد را شروع می کنیم. برای موفقیت این طرح از تمامی ظرفیت ها استفاده خواهد شد و امیدوارم اجرای این برنامه گام موثری در جهت خدمت رسانی مناسب تر به جامعه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی باشد.

فرزاد فیروزی، مدیردرمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: اجرای برنامه نسخه الکترونیک آرزوی دیرین ما بوده است و با آغاز اجرای این برنامه تمام تلاش خود را برای موفقیت آن به کار خواهیم گرفت.

وی پشتیبانی مناسب از مدیریت های درمان مجری این برنامه و همچنین اطلاع رسانی مناسب درباره مزایای آن را از مهمترین پیش شرط های اجرای موفقیت آمیز برنامه نسخه الکترونیک عنوان کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه