English

محسن هاشمی:

باید مواظب باشیم دارایی مردم در بانک شهر خدشه‌دار نشود

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه 96 درصد از اعتبارات منابع بانک شهر از طریق مردم تأمین می‌شود و 4 درصد از اعتبارات از منابع شهرداری است، گفت: باید مواظب باشیم دارایی مردم در بانک شهر خدشه‌دار نشود.

باید مواظب باشیم دارایی مردم در بانک شهر خدشه‌دار نشود

به گزارش خبرگزاری موج، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با اشاره به جلسه هم اندیشی‌ اعضای شورای شهر با شهردار تهران، در جمع خبرنگاران گفت: اعضای شورای شهر و شهردار تهران در خصوص تعیین دستور جلسه معین‌ برای جلسات هم اندیشی‌ توافق دارند. در این صورت معاونان مربوطه نیز در جلسات حضور می‌یابند و صحبت‌های لازم مطرح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اولویت‌ اول جلسه هم اندیشی‌ امروز موضوع مربوط به بانک شهر بود، گفت: در این جلسه سوابق، وضعیت مدیران گذشته، وضعیت سهام‌داری شهرداری تهران در بانک شهر، نحوه انتخاب مدیر، وضعیت دقیق اعتبارات پرداخت شده و نظر بانک مرکزی در خصوص نحوه انتخاب هیئت مدیره مطرح شد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه 96 درصد از اعتبارات منابع بانک شهر از طریق مردم تأمین می‌شود و 4 درصد از اعتبارات از منابع شهرداری است، گفت: باید مواظب باشیم دارایی مردم در بانک شهر خدشه‌دار نشود.

هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه گزارش میزان تحقق برنامه 5 ساله دوم موضوع بعدی جلسه هم اندیشی‌ بود، گفت: پس از سنجش‌های دقیق در برنامه 5 ساله دوم، وارد برنامه 5 ساله سوم شدیم‌.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه برای تدوین بودجه 98 باید برنامه 5 ساله سوم آماده باشد، گفت: تلاش می‌کنیم تا اواخر تابستان برنامه 5 ساله سوم ارائه شود.

وی در خصوص احتمال تمدید فرصت ارائه برنامه 5 ساله سوم، گفت: شهردار تهران باید طبق زمان‌بندی مصوب شورا، برنامه 5 ساله سوم را به شورای شهر ارائه دهد.

هاشمی رفسنجانی با تأکید بر اینکه سال‌ها است‌ که در شهرداری تهران حمل و نقل عمومی در اولویت‌ است، گفت: در طول سال‌های اخیر تلاش‌های جدی در این خصوص انجام شده است و قرار است 10 میلیون سفر با مترو و 5 میلیون سفر با اتوبوس‌ انجام شود که در جمع 15 میلیون سفر با وسایل نقلیه عمومی انجام می‌شود.

وی افزود: مابقی سفرها به صورت خصوصی انجام می‌شوند و لازم به ذکر است سفر با تاکسی نیز جزء حمل و نقل خصوصی محسوب می‌شود.

هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه زیربناهای‌ لازم برای مترو تعبیه شده است، گفت: تنها تجهیزات باقی مانده و آن هم یک امر شدنی است.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص‌ سفر با اتوبوس گفت: در حال حاضر خطوط هزار گانه اتوبوسرانی داریم‌. تنها باید از اتوبوس‌های با کیفیت‌ بالا استفاده کنیم. در این راستا‌ نیز توانایی ساخت‌ اتوبوس‌های با کیفیت بالا و تجهیزات آن را‌ در داخل کشور داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه