English

سیداحمد صفوی بیان کرد:

۴۰۰ نفر از بانوان بد سرپرست و بی سرپرست جنوب تهران شاغل شدند

شهردار منطقه 20 تهران گفت: برپایی مراکز کار آفرینی در جنوب تهران توانسته 400 نفر از بانوان بی سرپرست و بد سرپرست را مشغول به فعالیت کند.

400 نفر از بانوان بد سرپرست و بی سرپرست جنوب تهران شاغل شدند

سیداحمد صفوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج گفت: در راستای تحقق شعار سال که حمایت از کالای ایرانی است مراکزی کارآفرینی با تولید ملی در منطقه 20 دایر شده است که توانسته 400 نفر از بانوان جنوب تهران در آن مشغول به کار شوند.

شهردار منطقه 20 افزود: مدیریت شهری این منطقه با بسترسازی و ایجاد زیرساخت های لازم موفق به راه اندازی 20 مرکز مهارت آموزی کوثر در سال های اخیر شده است که اولویت آن ایجاد شغل برای زنان بی سرپرست و بد سرپرست بوده.

وی افزود: 300 نفر از بانوان جنوب تهران در این مراکز و 100 نفر نیز غیر حضوری در خانه مشغول به فعالیت شده اند که این مراکز کارآفرینی با 6 برند مهم و پرفروش ایرانی همکاری دارند و توانسته اند جایگاه خوبی در بازار کار پیدا کنند.

سیداحموصفوی با تاکید بر اینکه این شاغلان مراکز مهارت آموزی کوثر از خدمات حمایتی شهرداری در مناسبت های مختلف بهره مند می شوند گفت: این بانوان با استفاده از مهارت هایی که کسب کرده اند به تولید پوشاک، لوازم جانبی آشپزخانه، صنایع دستی، محصولات هنری، عرقیجات گیاهی و... می پردازند.

گفتنی است زنان بی سرپرست و بد سرپرست برای همکاری می توانند به اداره بانوان معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 20 مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی