English

سیداسدالله جولایی بیان کرد:

۵۰ میلیارد تومان در ماه رمضان توسط خیرین به ستاد دیه کمک شده است

مدیرعامل ستاد دیه کشور گقت:50 میلیارد تومان نتیجه کمک های مردمی به ستاد دیه در ماه رمضان امسال است که در مقایسه با سال گذشته رشد زیادی داشته است.

50 میلیارد تومان در ماه رمضان توسط خیرین به ستاد دیه کمک شده است

به گزارش خبرگزاری موج سید اسدالله جولایی گفت: امسال در ماه رمضان تعداد جشن های گلریزان برگزار شده در کل کشور در مقایسه با سال گذشته افزایش پیدا کرده است. سال گذشته تعداد 313 جشن و امسال 377 جشن در سراسر کشور برگزار شد که در 90 درصد جشن هایی که تا به امروز برگزار شده مبلغ 50 میلیارد تومان برای زندانیان جرائم غیر عمد جمع آوری شده است.

مدیرعامل ستاد دیه کشور افزود: یکی از علل افزایش تعداد جشن های گلریزان در سال جاری افزایش تعداد زندانی های جرائم غیر عمد به 18 هزار نفر بوده است. در کنار این عامل مهم عواملی چون تورم، افزایش قیمت دیه نیز در برگزار کردن هرچه بیشتر جشن های گلریزان در امسال تاثیر به سزایی داشته است.

وی بااشاره به پیشرو بودن استان فارس در جمع آوری بیشترین مبلغ یعنی 9میلیارد تومان گفت: خیرین استان فارس با شرکت در بیش از 25 جشن گلریزان کمکی معادل 92 میلیارد و 960 میلیون ریال برای آزادی زندانیان غیرعمد اهدا کرده‌اند

 و بعد از آن، اصفهانی‌ها در قالب برگزاری چهار جشن گلریزان و جمع‌آوری مبلغی معادل  شش میلیارد تومان، خوزستانی‌ها با کمکی افزون بر 5/5 میلیارد و تبریزی‌ها نیز با حمایت 2 میلیاردتومانی خود در رتبه‌های بعدی این فهرست قرار دادند.

مدیرعامل ستاد دیه کشور بیان کرد: جشن‌های گلریزان امسال با کمک 400 میلیارد تومانی رهبر معظم انقلاب شروع شد  و تا به امروز غیر از مراجعات حضوری به ستاد، خودپردازها یا بانک‌های عامل، تنها از طریق سامانه تلفن همراه بیش از 3500 نیکوکار با وارد کردن کد دستوری « 7777 * 780 * » در امر آزادی 18 هزار محبوس زندان‌های کشور مشارکت داشته‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه